ONE-TWENTY 9. XT/7. XT-EDITION
KOLEKCJA 2016
KOŁA
27,5" (S, M), 29" (L, XL)
Specyfikacja
RAMA
RAMA
One-Twenty lite-D-single BC A-Link R12
ROZMIAR RAMY
S (27,5"), M (27,5"), M (29"), L (29"), XL (29")
KOLOR
GREEN (BLACK)
WIDELEC
RockShox Sektor Gold RL Remote Air 15QR Tapered
AMORTYZATOR TYŁ
FOX FLOAT DPS Performance
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
22
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano XT sideswing
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano XT GS Shadow+
MANETKA P/T
Shimano XT-i/XT-I 11
KORBA
Shimano XT: 36-26 (27,5")/34-24 (29")
KASETA
Shimano XT 11-40 11s
ŁAŃCUCH
KMC X11
WAGA
WAGA (kg)
13,1
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
27,5" (S, M), 29" (L, XL)
PIASTA P/T
Formula Centerlock-15/Centerlock-12
OBRĘCZE
SunRingle Helix TR27
SZPRYCHY
Black stainless
DĘTKI
Ultralite
OPONA P/T
Schwalbe Nobby Nic 2.25 PSC
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Shimano M615 180 cen
KIEROWNICA
Merida pro OS 740 R12
MOSTEK
Merida pro OS 5
SIODŁO
Prologo Kappa 3
SZTYCA
Merida pro H SB0 31.6
PEDAŁY
XC pro alloy
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
![](materialy/geometrie/big/178.jpg)
Technologia
![SMOOTH WELDING](materialy/technologie/min/53.png)
SMOOTH WELDING
Wygładzanie niektórych spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
![INTERNAL CABLE](materialy/technologie/min/54.png)
INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
![POST MOUNT DISC](materialy/technologie/min/55.png)
POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów. Dzięki temu rozwiązaniu hamulec może być lżejszy i łatwiejszy w ustawieniu.
![PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM](materialy/technologie/min/58.png)
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi.
![X-TAPER HEADTUBE](materialy/technologie/min/59.png)
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
![M.O.R.E. SUSPENSION](materialy/technologie/min/63.png)
M.O.R.E. SUSPENSION
Konstrukcja ramy z pełną amortyzacją, która pozwala zachować stałą charakterystykę kinematyki zawieszenia oraz neutralność napędu, niezależnie od rozmiaru ramy (Merida Optimized Ride Engineering).
![FLOAT LINK](materialy/technologie/min/67.png)
FLOAT LINK
Tylne zawieszenie z „pływającym” amortyzatorem. Dolne mocowanie dampera porusza się wraz z ugięciem zawieszenia i zapewnia dużą czułość i płynność pracy. Rozwiązanie to pozwala także na lepsze zoptymalizowanie charakterystyki zawieszenia. W praktyce tył z systemem Float Link daje wrażenie większego skoku niż w rzeczywistości.
![LOCKOUT](materialy/technologie/min/77.png)
LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
![DOUBLE STOP](materialy/technologie/min/79.png)
DOUBLE STOP
Tylne zawieszenie często powoduje problemy z linką przerzutek (np. zapętlenie, ścieranie/tarcie, niepożądane zmiany przełożeń), które powstają w związku z jego pracą. Dzięki podwójnemu oporowi poprzez specjalne rękawy (Double Stop) MERIDA utrzymuje pożądaną długość przewodu bez zmian.
![DOWN TUBE EXIT](materialy/technologie/min/80.png)
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki (Down Tube Exit) ułatwia obsługę przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury.
![12-142 THRU-AXLE](materialy/technologie/min/81.png)
12-142 THRU-AXLE
12-mm oś thru-axle w tylnym kole daje wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewnia też niezmienne położenie tarczy hamulcowej i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick-release, pozycja koła jest tu zawsze niezmienna.
![15-100 THRU-AXLE](materialy/technologie/min/82.png)
15-100 THRU-AXLE
15-mm oś thru-axle w przednim kole daje wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną zapewnia też niezmienne położenie tarczy hamulcowej i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick-release, pozycja koła jest tu zawsze niezmienna.