ONE-EIGHTY 6. 900
KOLEKCJA 2015
KOŁA
26"
Specyfikacja
RAMA
RAMA
One Eighty-D-Single VPP A-link R12 (ALU)
ROZMIAR RAMY
M, L
KOLOR
petrol blue (white/yellow)
WIDELEC
Manitou Mattoc 15mm 170 taper
AMORTYZATOR TYŁ
RockShox Vivid Air
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
11
PRZERZUTKA |PRZÓD
-
PRZERZUTKA TYŁ
Sram X1 11s
MANETKA P/T
-/SL TRIGGER X0 11SPD RR
KORBA
FSA Afterburner 32T 11s
KASETA
Sram X11s 10-42
ŁAŃCUCH
KMC X11 11s
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
26"
PIASTA P/T
DT Swiss 370 15 disc / DT Swiss 370-11s disc
OBRĘCZE
DT Swiss 533D-26
OPONA P/T
Schwalbe Hans Dampf 26 2.35 TSC / Schwalbe Rock Razor 26 2.35 PSC
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Shimano Zee 203 disc / Shimano Zee 180 disc
KIEROWNICA
Gravity light OS 760 R25
MOSTEK
Gravity LIGHT L:45
SIODŁO
Velo VL-1318
SZTYCA
Rock Shox Reverb Stealth 31.6
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria

Technologia

SMOOTH WELDING
Wygładzanie niektórych spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.

INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.

POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów. Dzięki temu rozwiązaniu hamulec może być lżejszy i łatwiejszy w ustawieniu.

HFS – HYDRO FORMING SYSTEM
Produkcja trójwymiarowo giętych rur ze stopu Prolite 66 za pomocą „hydroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz). Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.

PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi.

X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

VPK
Zawieszenie VPK (Virtual Pivot Kinematics – kinematyka wirtualnej osi): autorski projekt MERIDY tylnego zawieszenia z wirtualnym punktem obrotu. Zapewnia wyjątkową czułość i maksymalną neutralność napędu. Zawieszenie jest w pełni aktywne nawet podczas mocnego hamowania, a także ogranicza do minimum „bujanie” podczas pedałowania.

LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.

DOUBLE STOP
Tylne zawieszenie często powoduje problemy z linką przerzutek (np. zapętlenie, ścieranie/tarcie, niepożądane zmiany przełożeń), które powstają w związku z jego pracą. Dzięki podwójnemu oporowi poprzez specjalne rękawy (Double Stop) MERIDA utrzymuje pożądaną długość przewodu bez zmian.

DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki (Down Tube Exit) ułatwia obsługę przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury.

12-142 THRU-AXLE
12-mm oś thru-axle w tylnym kole daje wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewnia też niezmienne położenie tarczy hamulcowej i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick-release, pozycja koła jest tu zawsze niezmienna.