RIDE 3000
	
								KOLEKCJA 2015
				
				
							KOŁA
										700C
					
									Specyfikacja
RAMA
RAMA
											Ride CF2 (CARBON)
										ROZMIAR RAMY
											S (50 cm),  SM (52 cm), ML (54 cm), L (56 cm)
										KOLOR
											BLACK (PROCESS BLUE/GREY)
										WIDELEC
											Road carbon Race
										NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
											20
										PRZERZUTKA |PRZÓD
											Shimano TIAGRA D
										PRZERZUTKA TYŁ
											Shimano TIAGRA SS
										MANETKA P/T
											Shimano Tiagra Dual control
										KORBA
											FSA Gossamer 50-34 MegaExo
										KASETA
											Shimano CS-4600-10 12-30
										ŁAŃCUCH
											KMC Z10-10s
										KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
											700C
										PIASTA P/T
											Formula Road Bearing/Formula Road Bearing
										OBRĘCZE
											Merida comp 24 pair
										SZPRYCHY
											Black stainless
										DĘTKI
											Ultralite 48
										OPONA P/T
											Maxxis Dolomites 700x25 zw.
										KOMPONENTY
HAMULEC P/T
											Merida Road Pro
										KIEROWNICA
											Merida Anatomic road OS
										MOSTEK
											MERIDA pro OS -5
										SIODŁO
											Merida Race 5
										SZTYCA
											MERIDA carbon H SB15 27.2
										Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży. 
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
					Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
			Technologia
			NANO MATRIX CARBON
								
								Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia. Daje to lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
							
			AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
								
								Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
							
			FLEX STAY
								
								Specjalne ukształtowanie rur tylnego trójkąta lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. To rozwiązanie zapewnia także optymalne przeniesienie siły pedałowania.
							
			INTERNAL CABLE
								
								Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
							
			CARBON FORK
								
								Przedni widelec wykonany z kompozytu węglowego, w niektórych modelach w 100%. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
							
			X-TAPER HEADTUBE
								
								Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
							
			DOUBLE CHAMBER TECHNOLOGY
								
								Wewnętrzne żebrowanie dzieli mocno obciążone rury z włókien węglowych na dwie osobne komory. Poprawia to wytrzymałość na skręcanie i uderzenia. Technologia ta jest stosowana w karbonowych ramach i widelcach, zapewniając także lepsze pochłanianie drgań.
							
			DI2 READY
								
								Rozwiązanie wprost z World Touru dla wszystkich miłośników nowinek technologicznych na szosie. Pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano, który charakteryzuje się dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do montażu tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii pod dolnymi rurami tylnego trójkąta bądź w sztycy.
							


