REACTO 500
	
								KOLEKCJA 2015
				
				
							KOŁA
										700C
					
									Specyfikacja
RAMA
RAMA
											Reacto Aero (ALU)
										ROZMIAR RAMY
											SM (52 cm), ML (54 cm), L (56 cm)
										KOLOR
											RED/WHITE (BLACK)
										WIDELEC
											Reacto Carbon Race
										NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
											22
										PRZERZUTKA |PRZÓD
											Shimano Ultegra D
										PRZERZUTKA TYŁ
											Shimano Ultegra SS
										MANETKA P/T
											Shimano Ultegra
										KORBA
											Shimano RS500 52-36
										KASETA
											Shimano CS-5800-11 11-28
										ŁAŃCUCH
											FSA F11S
										KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
											700C
										PIASTA P/T
											Road seal Bearing/Road seal Bearing
										OBRĘCZE
											Merida super AERO 38
										SZPRYCHY
											Black stainless
										DĘTKI
											Ultralite 60
										OPONA P/T
											Conti Ultra Sport II 700x25 zw.
										KOMPONENTY
HAMULEC P/T
											Merida Road Pro/Reacto twin Arm
										KIEROWNICA
											FSA Gossamer compact OS
										MOSTEK
											MERIDA pro CF OS -5
										SIODŁO
											Selle Italia X1
										SZTYCA
											Reacto Aero carbon Comp
										Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży. 
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
					Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
			Technologia
			SMOOTH WELDING
								
								Wygładzanie niektórych spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
							
			INTERNAL CABLE
								
								Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
							
			CARBON FORK
								
								Przedni widelec wykonany z kompozytu węglowego, w niektórych modelach w 100%. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
							
			HFS – HYDRO FORMING SYSTEM
								
								Produkcja trójwymiarowo giętych rur ze stopu Prolite 66 za pomocą „hydroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz). Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
							
			PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
								
								Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi.
							
			X-TAPER HEADTUBE
								
								Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
							
			FLIP FLOP HEAD
								
								Idealne dostosowanie efektywnego kąta podsiodłowego dzięki główce Flip Flop. Technologia ta pozwala na przyjęcie optymalnej pozycji na rowerze w zależności od uprawianej dyscypliny i preferencji kolarza. Dzięki temu najpełniej można wykorzystać wszystkie aerodynamiczne zalety REACTO oraz WARP TRI.
							
			NACA FASTBACK PROFILE
								
								Specjalne profi le rur NACA Fastback w kształcie kropli ze ściętym tyłem. Do ich produkcji wykorzystano dane zebrane podczas niezliczonych godzin testów w tunelu aerodynamicznym. Efektem tych prac jest przede wszystkim konstrukcja dolnej rury, rury podsiodłowej i górnych rur tylnego trójkąta w REACTO oraz WARP TRI. Idealnie łączą one w sobie istotne parametry sztywności i aerodynamiki.
							
			INTERNAL CLAMP
								
								Specjalny zacisk sztycy, który pozwala uniknąć zawirowań powietrza wokół górnej części rury podsiodłowej, a tym samym poprawia aerodynamikę i oszczędza siły kolarza. Dzięki temu Internal Clamp jest czymś znacznie istotniejszym niż tylko atrakcją dla oka.
							
			DOWN TUBE EXIT
								
								Duże wyjście linki (Down Tube Exit) ułatwia obsługę przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury.
							




