BIG.NINE 100
KOLEKCJA 2015
KOŁA
29"
Specyfikacja
RAMA
RAMA
Big 9 TFS (ALU)
ROZMIAR RAMY
17", 19", 21", 23"
KOLOR
MATT BLACK (GREEN/DARK GREY)
WIDELEC
SR 29 XCM HLO, skok 100 mm
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
27
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano M370
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano Alivio
MANETKA P/T
Shimano Altus rapidfire
KORBA
SR XCM 44-32-22 CG
KASETA
Shimano CS-HG200-9s 11-34c
ŁAŃCUCH
KMC M99-9s
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
29"
PIASTA P/T
Alloy Disc/disc cassette
OBRĘCZE
Merida Big Nine comp D
SZPRYCHY
Black stainless
DĘTKI
Ultralite-29
OPONA P/T
Merida Race 29x2.1
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Tektro Auriga hydraulic 180/160
KIEROWNICA
MERIDA pro OS 680 R12
MOSTEK
MERIDA Comp OS 6
SIODŁO
Merida Sport 5
SZTYCA
MERIDA comp SB12 27.2
PEDAŁY
XC pro alloy
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
![](materialy/geometrie/big/123.jpg)
Technologia
![TFS – TECHNO FORMING SYSTEM](materialy/technologie/min/51.png)
TFS – TECHNO FORMING SYSTEM
Produkcja giętych rur ze stopu RaceLite 6061 metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
![RACELITE 6061 ALUMINIUM](materialy/technologie/min/52.png)
RACELITE 6061 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
![K-MOUNT DROP-OUT](materialy/technologie/min/60.png)
K-MOUNT DROP-OUT
Haki kół pozwalające zamocować hamulec tarczowy oraz podpórkę przykręcaną na dwie śruby. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
![LOCKOUT](materialy/technologie/min/77.png)
LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.