Przejdź na nową stronę
BIG.NINE 1000
KOLEKCJA 2015
KOŁA
29"

Specyfikacja

RAMA
RAMA
Big 9 CF2 (CARBON)
ROZMIAR RAMY
17", 19", 21"
KOLOR
SILK UD (SIGNAL RED/GREY)
WIDELEC
Rock Shox 30Gold 29 taper poploc, skok 100 mm
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
30
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano Deore direct
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano XT Shadow
MANETKA P/T
Shimano Deore-i
KORBA
Shimano M612 40-30-22
KASETA
Shimano CS-HG50-10s 11-38
ŁAŃCUCH
KMC X10-10s
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
29"
PIASTA P/T
Formula Cen 12/Formula cen12
OBRĘCZE
Merida Big Nine comp D
SZPRYCHY
Black stainless
DĘTKI
Ultralite-29
OPONA P/T
Maxxis Crossmark 29x2.1 zw.
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Shimano M506 180/160 cen
KIEROWNICA
MERIDA pro OS 700 Flat
MOSTEK
MERIDA pro Carbon -5
SIODŁO
Merida Sport 1
SZTYCA
MERIDA pro H SB0 27.2
PEDAŁY
XC pro alloy
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

NANO MATRIX CARBON
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia. Daje to lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
INTERNAL CABLE
INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
POST MOUNT DISC
POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów. Dzięki temu rozwiązaniu hamulec może być lżejszy i łatwiejszy w ustawieniu.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
DOUBLE CHAMBER TECHNOLOGY
DOUBLE CHAMBER TECHNOLOGY
Wewnętrzne żebrowanie dzieli mocno obciążone rury z włókien węglowych na dwie osobne komory. Poprawia to wytrzymałość na skręcanie i uderzenia. Technologia ta jest stosowana w karbonowych ramach i widelcach, zapewniając także lepsze pochłanianie drgań.
REMOTE LOCKOUT
REMOTE LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na kierownicy. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
12-142 THRU-AXLE
12-142 THRU-AXLE
12-mm oś thru-axle w tylnym kole daje wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewnia też niezmienne położenie tarczy hamulcowej i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick-release, pozycja koła jest tu zawsze niezmienna.

Zobacz również

hardtail