BIG.NINE 7000
KOLEKCJA 2015
KOŁA
29"
Specyfikacja
RAMA
RAMA
Big 9 CF2 (CARBON)
ROZMIAR RAMY
15", 17", 19", 21"
KOLOR
SILK UD/RED/DARK GREY
WIDELEC
Fox 32 Float29 CTD RemoteReady O/C(1.5T, 15QR) Evolution, skok 100 mm
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
20
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano XT direct
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano XT Shadow+
MANETKA P/T
Shimano XT-i
KORBA
Shimano XT 38-24
KASETA
Shimano CS-HG81-10 s 11-36
ŁAŃCUCH
KMC X10-10s
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
29"
PIASTA P/T
w zestawie
OBRĘCZE
Fulcrum Red Power HP 29 F15-R12 cen
SZPRYCHY
w zestawie
DĘTKI
Ultralite-29
OPONA P/T
Schwalbe Racing Ralph EVO 29x2.25 PSC
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Shimano XT-Fin 180/160 cen ice
KIEROWNICA
MERIDA pro OS 700 Flat
MOSTEK
MERIDA pro Carbon -5
SIODŁO
Prologo Nago Evo X10 STN
SZTYCA
MERIDA carbon H SB0 27.2
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
![](materialy/geometrie/big/121.jpg)
Technologia
![NANO MATRIX CARBON](materialy/technologie/min/47.png)
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia. Daje to lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
![BIO FIBER DAMPING COMPOUND](materialy/technologie/min/48.png)
BIO FIBER DAMPING COMPOUND
Maksymalny komfort nawet przy zastosowaniu sztywnego tyłu oraz sztywnego widelca. Lniane biowłókna, wplecione w strukturę karbonu użytego do budowy górnych rur tylnego trójkąta i ramion widelca, pochłaniają drgania wysokiej częstotliwości.
![AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM](materialy/technologie/min/49.png)
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
![FLEX STAY](materialy/technologie/min/50.png)
FLEX STAY
Specjalne ukształtowanie rur tylnego trójkąta lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. To rozwiązanie zapewnia także optymalne przeniesienie siły pedałowania.
![INTERNAL CABLE](materialy/technologie/min/54.png)
INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
![POST MOUNT DISC](materialy/technologie/min/55.png)
POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów. Dzięki temu rozwiązaniu hamulec może być lżejszy i łatwiejszy w ustawieniu.
![X-TAPER HEADTUBE](materialy/technologie/min/59.png)
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
![DOUBLE CHAMBER TECHNOLOGY](materialy/technologie/min/70.png)
DOUBLE CHAMBER TECHNOLOGY
Wewnętrzne żebrowanie dzieli mocno obciążone rury z włókien węglowych na dwie osobne komory. Poprawia to wytrzymałość na skręcanie i uderzenia. Technologia ta jest stosowana w karbonowych ramach i widelcach, zapewniając także lepsze pochłanianie drgań.
![REMOTE LOCKOUT](materialy/technologie/min/78.png)
REMOTE LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na kierownicy. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
![12-142 THRU-AXLE](materialy/technologie/min/81.png)
12-142 THRU-AXLE
12-mm oś thru-axle w tylnym kole daje wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewnia też niezmienne położenie tarczy hamulcowej i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick-release, pozycja koła jest tu zawsze niezmienna.