CROSSWAY TFS 300-D LADY
KOLEKCJA 2011
Specyfikacja
RAMA
RAMA
Crossway TFS-D-single
KOLOR
Silk Black(White)
WIDELEC
RST Neon 63 ML
NAPĘD
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano Alivio low 31.8
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano SLX-9
MANETKA P/T
Shimano SL-M590 3/ 9
KORBA
FSA Dynadrive 48-36-26 CG
KASETA
Shimano CS-HG50-9 11-32
KOŁA
PIASTA P/T
Shmano M475 disc
OBRĘCZE
Cross Pro D
OPONA P/T
CST C1393 40 -silver line
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Tektro Draco 160/ 160 mm
KIEROWNICA
XM Speed CEN R30 600
MOSTEK
XM Speed CEN 15
SIODŁO
XM Cross Sport
SZTYCA
XM Speed D SB20 27.2
PEDAŁY
XC Alloy
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
![](materialy/geometrie/big/6.jpg)
Technologia
![Racelite 6061 Aluminium](materialy/technologie/min/13.png)
RACELITE 6061 ALUMINIUM
Dolna rura modelu MATTS w typowym dla Meridy kształcie.
![TFS Techno Forming System](materialy/technologie/min/7.png)
TFS TECHNO FORMING SYSTEM
Produkcja giętych rur ze stopu RaceLite 6061 metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco.
![Cone-Shape headtube](materialy/technologie/min/16.png)
CONE-SHAPE HEADTUBE
Główka w kształcie stożka rozszerzającego się u dołu. Półzintegrowane łożysko na dole i zewnętrzna miska steru na górze. Rozwiązanie to pomaga utrzymać niską wagę przy zachowaniu wysokiej sztywności.
![K-mount drop out](materialy/technologie/min/18.png)
K-MOUNT DROP OUT
Haki kół pozwalające zamocować hamulec tarczowy oraz podpórkę przykręcaną na dwie śruby. Zintegrowania konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
![Lock out](materialy/technologie/min/21.png)
LOCK OUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.