Ride CF Team
KOLEKCJA 2014
KOŁA
700C
Specyfikacja
RAMA
RAMA
Ride carbon Pro-E
ROZMIAR RAMY
S/M(52CM), M/L(54CM), L(56CM)
KOLOR
LAMPRE TEAM
WIDELEC
Ride Carbon Lite sus
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
22
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano Dura Ace
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano Dura Ace
MANETKA P/T
Shimano Dura Ace
KORBA
Shimano Dura ACE 50-34
KASETA
Shimano CS-9000 11-28 11s
ŁAŃCUCH
Shimano Dura Ace 11s
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA P/T
w zestawie
OBRĘCZE
Fulcrum Racing 1
SZPRYCHY
w zestawie
OPONA P/T
Continental Grand Prix 4000S 700x 25c KV
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Shimano Dura Ace
KIEROWNICA
FSA K-Force compact OS
MOSTEK
FSA OS99 -6°
SIODŁO
Prologo Scratch Pro Tirox
SZTYCA
FSA K-Force lite SB25 27.2 mm
PEDAŁY
NO
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
![](materialy/geometrie/big/104.jpg)
Technologia
![Structure Elements](materialy/technologie/min/1.png)
STRUCTURE ELEMENTS
Rama karbonowa jest wykonana z kompaktowych elementów. Są one ze sobą sklejane – w zależności od rodzaju obciążenia – za pomocą wewnętrznych złączek albo metodą tube-to-tube (rura do rury). Dzięki temu rama jest możliwie jak najlżejsza i maksymalnie wytrzymała.
![AWS](materialy/technologie/min/2.png)
AWS
Technologia antyfałdowa pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą masę, większą wytrzymałość, oraz poprawiony rozkład obciążeń.
![Double Chamber Technology](materialy/technologie/min/3.png)
DOUBLE CHAMBER TECHNOLOGY
Wewnętrzne żebrowanie dzieli mocno obciążone rury z włókien węglowych na dwie osobne komory; poprawia to wytrzymałość na zginanie i uderzenia.
![Nano Matrix Carbon](materialy/technologie/min/4.png)
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej wiązanie, co daje nawet o 40% wyższą odporność na uderzenia.
![Flex-stay](materialy/technologie/min/5.png)
FLEX-STAY
Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. To rozwiązanie zapewnia także optymalne przeniesienie siły pedałowania.
![Carbon Fork](materialy/technologie/min/6.png)
CARBON FORK
Przedni widelec wykonany w 100% z kompozytu węglowego. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
![Internal cable](materialy/technologie/min/19.png)
INTERNAL CABLE
Linka tylnego hamulca biegnie wewnątrz rury górnej – w niektórych modelach linka przerzutki biegnie w rurze dolnej. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
![X-TAPER HEADTUBE](materialy/technologie/min/30.png)
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania.
![Flax Bio Fiber Damping Compound](materialy/technologie/min/40.png)
FLAX BIO FIBER DAMPING COMPOUND
Maksymalny komfort nawet przy zastosowaniu sztywnego tyłu oraz sztywnego widelca. Biowłókna lniane wplecione w strukturę karbonu użytego do budowy górnych rur tylnego trójkąta i ramion widelca pochłaniają drgania wysokiej częstotliwości.