Juliet 20-V
	
								KOLEKCJA 2014
				
				
							KOŁA
										26"
					
									Specyfikacja
RAMA
RAMA
											Juliet Speed-V
										ROZMIAR RAMY
											14.5", 16" , 18", 20"
										KOLOR
											MET.BLACK(WHITE/YELLOW)
										WIDELEC
											SR Suntour XCT MLO 100
										NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
											24
										PRZERZUTKA |PRZÓD
											Shimano M190 
										PRZERZUTKA TYŁ
											Shimano Acera-X
										MANETKA P/T
											Shimano ST-EF51 3/ 8
										KORBA
											SR Suntour 42-34-24 CG
										KASETA
											Shimano CS-HG31-8 11-32
										ŁAŃCUCH
											KMC Z51 8s
										KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
											26"
										PIASTA P/T
											Alloy QR/ Shimano RM30-8
										OBRĘCZE
											Merida Juliet V
										SZPRYCHY
											Steel UCP
										OPONA P/T
											Merida 26x1.95
										KOMPONENTY
HAMULEC P/T
											V-Brake Linear
										KIEROWNICA
											Merida Speed R30 600
										MOSTEK
											MERIDA 15°
										SIODŁO
											Juliet
										SZTYCA
											MERIDA Speed SB12 27.2 mm
										PEDAŁY
											XC Steel
										Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży. 
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
					Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
 
			Technologia
 
			SHOTGUN 6061
								
								Rura z typowym dolnym profilem bliźniaczym w dolnej części. Podwyższa to sztywność zginania i skręcania.
							 
			K-MOUNT DROP OUT
								
								Haki kół pozwalające zamocować hamulec tarczowy oraz podpórkę przykręcaną na dwie śruby. Zintegrowania konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
							 
			LOCK OUT
								
								Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
							





