Big Nine CF 1000
KOLEKCJA 2014
KOŁA
29"
Specyfikacja
RAMA
RAMA
Big Nine carbon Comp
ROZMIAR RAMY
19", 21"
KOLOR
SILK UD CARBON(ORANGE/RED)
WIDELEC
Manitou Marvel comp 29 TS air 100 taper
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
30
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano SLX HD triple
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano Deore XT Shadow
MANETKA P/T
Shimano SLX ispec
KORBA
Shimano M622 40-30-22
KASETA
Shimano CS-HG-10 11-36
ŁAŃCUCH
KMC X10 10s
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
29"
PIASTA P/T
w zestawie
OBRĘCZE
Mavic CrossRide disc 29
SZPRYCHY
w zestawie
OPONA P/T
Maxxis Crossmark 29x 2.1 fold
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Shimano M615 180/ 160 mm disc
KIEROWNICA
MERIDA pro OS 660 Flat
MOSTEK
MERIDA Pro K OS -16°AD
SIODŁO
Prologo Kappa Evo
SZTYCA
MERIDA carbon H SB0 27.2 mm
PEDAŁY
XC Alloy
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
![](materialy/geometrie/big/88.jpg)
Technologia
![Structure Elements](materialy/technologie/min/1.png)
STRUCTURE ELEMENTS
Rama karbonowa jest wykonana z kompaktowych elementów. Są one ze sobą sklejane – w zależności od rodzaju obciążenia – za pomocą wewnętrznych złączek albo metodą tube-to-tube (rura do rury). Dzięki temu rama jest możliwie jak najlżejsza i maksymalnie wytrzymała.
![Double Chamber Technology](materialy/technologie/min/3.png)
DOUBLE CHAMBER TECHNOLOGY
Wewnętrzne żebrowanie dzieli mocno obciążone rury z włókien węglowych na dwie osobne komory; poprawia to wytrzymałość na zginanie i uderzenia.
![Nano Matrix Carbon](materialy/technologie/min/4.png)
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej wiązanie, co daje nawet o 40% wyższą odporność na uderzenia.
![Flex-stay](materialy/technologie/min/5.png)
FLEX-STAY
Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. To rozwiązanie zapewnia także optymalne przeniesienie siły pedałowania.
![Lock out](materialy/technologie/min/21.png)
LOCK OUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
![X-TAPER HEADTUBE](materialy/technologie/min/30.png)
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania.
![POST-MOUNT DISC](materialy/technologie/min/39.png)
POST-MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów.
![Flax Bio Fiber Damping Compound](materialy/technologie/min/40.png)
FLAX BIO FIBER DAMPING COMPOUND
Maksymalny komfort nawet przy zastosowaniu sztywnego tyłu oraz sztywnego widelca. Biowłókna lniane wplecione w strukturę karbonu użytego do budowy górnych rur tylnego trójkąta i ramion widelca pochłaniają drgania wysokiej częstotliwości.