CROSSWAY 40-D
	
								KOLEKCJA 2011
				
				
							Specyfikacja
RAMA
RAMA
											Matts DT-Kmount-D
										KOLOR
											Dark Red (Metallic White)
										WIDELEC
											RST Neon 50 ML
										NAPĘD
PRZERZUTKA |PRZÓD
											Shimano M191 low 31.8-48
										PRZERZUTKA TYŁ
											Shimano Alivio 8
										MANETKA P/T
											Shimano SL-M360 rapidfire
										KORBA
											Shimano M131 48-38-28 CG
										KASETA
											Shimano CS-HG30-8 11-32
										KOŁA
PIASTA P/T
											Disc Alloy
										OBRĘCZE
											Cross D
										OPONA P/T
											CST C1393 40
										KOMPONENTY
HAMULEC P/T
											Tektro Draco 160/ 160 mm
										KIEROWNICA
											XM Speed CEN R30 600
										MOSTEK
											XM Speed CEN 15
										SIODŁO
											Crossway
										SZTYCA
											XM Speed D SB20 27.2
										PEDAŁY
											XC Steel
										Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży. 
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
					Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
			Technologia
			RACELITE 6061 ALUMINIUM
								
								Dolna rura modelu MATTS w typowym dla Meridy kształcie.
							
			SHOTGUN 6061
								
								Rura z typowym dolnym profilem bliźniaczym w dolnej części. Podwyższa to sztywność zginania i skręcania.
							
			K-MOUNT DROP OUT
								
								Haki kół pozwalające zamocować hamulec tarczowy oraz podpórkę przykręcaną na dwie śruby. Zintegrowania konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
							
			LOCK OUT
								
								Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
							























