Przejdź na nową stronę
Big Ninety-Nine 900
KOLEKCJA 2014
KOŁA
29"

Specyfikacja

RAMA
RAMA
Big Ninety-Nine Comp-Single R12
ROZMIAR RAMY
17", 19", 21"
KOLOR
WHITE(BLACK/GREY)
WIDELEC
RST First 29 Air-32 120 remote taper
AMORTYZATOR TYŁ
Fox Float CTD SV (No BV) - Evolution
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
30
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano Deore HD triple
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano Deore XT Shadow+
MANETKA P/T
Shimano Deore
KORBA
Shimano M612 40-30-22
KASETA
Sram PG1070 11-36
ŁAŃCUCH
KMC X10 10s
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
29"
PIASTA P/T
ShimanoDeore / -12 Cen
OBRĘCZE
Merida Big Nine pro D
SZPRYCHY
Black stainless
OPONA P/T
Maxxis Crossmark 29x2.1 fold
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Shimano M505 180 mm cen
KIEROWNICA
MERIDA pro OS 680 Flat
MOSTEK
Merida Pro OS -5°
SIODŁO
MERIDA Pro SI
SZTYCA
Merida Pro H SB0 31.6 mm
PEDAŁY
XC Alloy
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

Prolite 66 Triple Butted Aluminium
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do masy.
HFS Hydro Forming System
HFS HYDRO FORMING SYSTEM
Produkcja trójwymiarowo giętych rur ze stopu Prolite 66 za pomocą „hyrdroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz).
Remote Lockout
REMOTE LOCKOUT
Urządzenie blokujące zawieszenie (widelec i/lub amortyzator tylny) po przełączeniu dźwigni zamontowanej na kierownicy.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania.
12-142 THRU- AXLE
12-142 THRU- AXLE
12-mm oś „thru-axle” o długości 142 mm zapewnia większą sztywność i niezmienne położenie tarczy hamulcowej, pozwala wypiąć koło bez użycia narzędzi.
M.O.R.E.
M.O.R.E.
Konstrukcja zawieszenia z pełną amortyzacją, która pozwala na uniezależnienie kinematyki zawieszenia od rozmiaru ramy (Merida Optimized Ride Engineering).

Zobacz również

full suspension