Big Ninety-Nine 900
KOLEKCJA 2014
KOŁA
29"
Specyfikacja
RAMA
RAMA
Big Ninety-Nine Comp-Single R12
ROZMIAR RAMY
17", 19", 21"
KOLOR
WHITE(BLACK/GREY)
WIDELEC
RST First 29 Air-32 120 remote taper
AMORTYZATOR TYŁ
Fox Float CTD SV (No BV) - Evolution
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
30
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano Deore HD triple
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano Deore XT Shadow+
MANETKA P/T
Shimano Deore
KORBA
Shimano M612 40-30-22
KASETA
Sram PG1070 11-36
ŁAŃCUCH
KMC X10 10s
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
29"
PIASTA P/T
ShimanoDeore / -12 Cen
OBRĘCZE
Merida Big Nine pro D
SZPRYCHY
Black stainless
OPONA P/T
Maxxis Crossmark 29x2.1 fold
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Shimano M505 180 mm cen
KIEROWNICA
MERIDA pro OS 680 Flat
MOSTEK
Merida Pro OS -5°
SIODŁO
MERIDA Pro SI
SZTYCA
Merida Pro H SB0 31.6 mm
PEDAŁY
XC Alloy
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
![](materialy/geometrie/big/86.jpg)
Technologia
![Prolite 66 Triple Butted Aluminium](materialy/technologie/min/9.png)
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do masy.
![HFS Hydro Forming System](materialy/technologie/min/8.png)
HFS HYDRO FORMING SYSTEM
Produkcja trójwymiarowo giętych rur ze stopu Prolite 66 za pomocą „hyrdroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz).
![Remote Lockout](materialy/technologie/min/12.png)
REMOTE LOCKOUT
Urządzenie blokujące zawieszenie (widelec i/lub amortyzator tylny) po przełączeniu dźwigni zamontowanej na kierownicy.
![X-TAPER HEADTUBE](materialy/technologie/min/30.png)
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania.
![12-142 THRU- AXLE](materialy/technologie/min/37.png)
12-142 THRU- AXLE
12-mm oś „thru-axle” o długości 142 mm zapewnia większą sztywność i niezmienne położenie tarczy hamulcowej, pozwala wypiąć koło bez użycia narzędzi.
![M.O.R.E.](materialy/technologie/min/38.png)
M.O.R.E.
Konstrukcja zawieszenia z pełną amortyzacją, która pozwala na uniezależnienie kinematyki zawieszenia od rozmiaru ramy (Merida Optimized Ride Engineering).