CROSSWAY TFS 300-V
KOLEKCJA 2011
Specyfikacja
RAMA
RAMA
Crossway TFS-V-Single
KOLOR
Silk Black (White)
WIDELEC
RST Neon 63 ML
NAPĘD
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano Alivio low 31.8
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano SLX-9
MANETKA P/T
Shimano SL-M590 3/ 9
KORBA
FSA Dynadrive 48-36-26 CG
KASETA
Shimano CS-HG50-9 11-32
KOŁA
PIASTA P/T
Alloy QR/ Shimano RM60
OBRĘCZE
Cross Pro V
OPONA P/T
CST C1393 40 -silver line
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
V-Brake Linear
KIEROWNICA
XM Speed CEN R30 600
MOSTEK
XM Speed CEN 15
SIODŁO
XM Cross Sport
SZTYCA
XM Speed D SB20 27.2
PEDAŁY
XC Alloy
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
Technologia
RACELITE 6061 ALUMINIUM
Dolna rura modelu MATTS w typowym dla Meridy kształcie.
TFS TECHNO FORMING SYSTEM
Produkcja giętych rur ze stopu RaceLite 6061 metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco.
CONE-SHAPE HEADTUBE
Główka w kształcie stożka rozszerzającego się u dołu. Półzintegrowane łożysko na dole i zewnętrzna miska steru na górze. Rozwiązanie to pomaga utrzymać niską wagę przy zachowaniu wysokiej sztywności.
K-MOUNT DROP OUT
Haki kół pozwalające zamocować hamulec tarczowy oraz podpórkę przykręcaną na dwie śruby. Zintegrowania konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
LOCK OUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.