Speeder carbon T5
KOLEKCJA 2013
KOŁA
700C
Specyfikacja
RAMA
RAMA
Speeder BG carbon-V
ROZMIAR RAMY
52CM-55CM-58CM
KOLOR
UD carbon/white/red
WIDELEC
Carbon BG CC lite
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
20
MANETKA P/T
Shimano SL-4600 rapidfire 2/ 10
KORBA
FSA Gossamer 50-34 Mega
KASETA
Sram PG1050 11-26
ŁAŃCUCH
KMC X10 10s
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA P/T
attached
OBRĘCZE
Fulcrum Racing comp CX
SZPRYCHY
attached
DĘTKI
Ultralite
OPONA P/T
Maxxis Detonator 28 KV
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Avid Single Digit 5R
KIEROWNICA
MERIDA pro OS 600 Flat
MOSTEK
MERIDA pro E OS 7
SIODŁO
Prologo Kappa Evo
SZTYCA
MERIDA carbon H SB15 27.2
PEDAŁY
Lite Alloy
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria

Technologia

NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej wiązanie, co daje nawet o 40% wyższą odporność na uderzenia.

FLEX-STAY
Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. To rozwiązanie zapewnia także optymalne przeniesienie siły pedałowania.

CARBON FORK
Przedni widelec wykonany w 100% z kompozytu węglowego. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.

MATTS TAPER TOP-TUBE
Górna rura w modelach MATTS ma przekrój stożkowy i zwęża się ku tyłowi. Unikalny profil zapewnia świetną odporność na zginanie I skręcanie.

INTERNAL CABLE
Linka tylnego hamulca biegnie wewnątrz rury górnej – w niektórych modelach linka przerzutki biegnie w rurze dolnej. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.

X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania.