Race Lite 900
KOLEKCJA 2013
KOŁA
700C
Specyfikacja
RAMA
RAMA
Race comp-Single
ROZMIAR RAMY
S(50)-S/M(52)-M/L(54)-L(56)-XL(59)
KOLOR
silk black (white/green)
WIDELEC
BC CF lite 3-S taper
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
16
MANETKA P/T
Shimano ST2300 2/8
KORBA
FSA Tempo 50-34
KASETA
Sunrace CS-R6 12-25
ŁAŃCUCH
KMC Z7 8s
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA P/T
Alloy QR/ Shimano 2200
OBRĘCZE
Alex R450 Black/NC
SZPRYCHY
Stainless Silver-S
DĘTKI
Ultralite
OPONA P/T
Maxxis Rouler 23 wire
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
ROAD Dual Pivot
KIEROWNICA
Merida Anatomic Road OS
MOSTEK
MERIDA comp 1 OS -10
SIODŁO
MERIDA Pro SI
SZTYCA
MERIDA comp SB12 27.2
PEDAŁY
NO
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Technologia

PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do masy.

CARBON FORK
Przedni widelec wykonany w 100% z kompozytu węglowego. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.

RACELITE 6061 ALUMINIUM
Dolna rura modelu MATTS w typowym dla Meridy kształcie.

SHOTGUN 6061
Rura z typowym dolnym profilem bliźniaczym w dolnej części. Podwyższa to sztywność zginania i skręcania.

TFS TECHNO FORMING SYSTEM
Produkcja giętych rur ze stopu RaceLite 6061 metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco.

SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania - ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu.

INTERNAL CABLE
Linka tylnego hamulca biegnie wewnątrz rury górnej – w niektórych modelach linka przerzutki biegnie w rurze dolnej. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.

X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania.