Big Nine carbon XT-M-D
KOLEKCJA 2013
KOŁA
29"
Specyfikacja
RAMA
RAMA
Big Nine carbon comp
ROZMIAR RAMY
17"-19"-21"
KOLOR
UD carbon (white/blue)
WIDELEC
Fox 32 Float 29 CTD O/C- Evolution 100 Taper
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
30
MANETKA P/T
Shimano XT 3/ 10
KORBA
Shimano XT 42-32-24
KASETA
Shimano CS-HG62-10 11-36
ŁAŃCUCH
KMC X10 10s
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
29"
PIASTA P/T
attached
OBRĘCZE
Mavic Crossride disc 29
SZPRYCHY
attached
DĘTKI
Ultralite-29
OPONA P/T
Maxxis Crossmark 29er 2.1 fold
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Shimano SLX 180
KIEROWNICA
MERIDA pro OS 660 Flat
MOSTEK
MERIDA Pro K OS -16AD
SIODŁO
Selle Italia X1
SZTYCA
MERIDA carbon K SB0 27.2
PEDAŁY
Shimano M520
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria

Technologia

STRUCTURE ELEMENTS
Rama karbonowa jest wykonana z kompaktowych elementów. Są one ze sobą sklejane – w zależności od rodzaju obciążenia – za pomocą wewnętrznych złączek albo metodą tube-to-tube (rura do rury). Dzięki temu rama jest możliwie jak najlżejsza i maksymalnie wytrzymała.

DOUBLE CHAMBER TECHNOLOGY
Wewnętrzne żebrowanie dzieli mocno obciążone rury z włókien węglowych na dwie osobne komory; poprawia to wytrzymałość na zginanie i uderzenia.

NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej wiązanie, co daje nawet o 40% wyższą odporność na uderzenia.

FLEX-STAY
Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. To rozwiązanie zapewnia także optymalne przeniesienie siły pedałowania.

LOCK OUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.

X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania.

FORK TRAVEL HARDTAIL 100
Oznaczenie maksymalnego skoku amortyzatora w rowerach z amortyzowanym widelcem.

12-142 THRU- AXLE
12-mm oś „thru-axle” o długości 142 mm zapewnia większą sztywność i niezmienne położenie tarczy hamulcowej, pozwala wypiąć koło bez użycia narzędzi.

POST-MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów.

FLAX BIO FIBER DAMPING COMPOUND
Maksymalny komfort nawet przy zastosowaniu sztywnego tyłu oraz sztywnego widelca. Biowłókna lniane wplecione w strukturę karbonu użytego do budowy górnych rur tylnego trójkąta i ramion widelca pochłaniają drgania wysokiej częstotliwości.