Przejdź na nową stronę
REACTO 907-COM
KOLEKCJA 2012

Specyfikacja

RAMA
RAMA
REVO nano BB30
KOLOR
Blue/White/UD
WIDELEC
BC CF lite-S taper
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
20s
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano Ultegra Double/ Ultegra SS
MANETKA P/T
Shimano Ultegra
KORBA
Shimano Ultegra 50-34
KASETA
Shimano CS-5700-10 11-25
KOŁA
PIASTA P/T
attached
OPONA P/T
Vittoria Rubino Pro slick 23 150 KV
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Ultegra
KIEROWNICA
FSA Energy Ergo OS
MOSTEK
FSA SLK -6
SIODŁO
Selle Italia SL XC M
SZTYCA
Carbon S-Flex Aero
PEDAŁY
NO
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

Structure Elements
STRUCTURE ELEMENTS
Rama karbonowa jest wykonana z kompaktowych elementów. Są one ze sobą sklejane – w zależności od rodzaju obciążenia – za pomocą wewnętrznych złączek albo metodą tube-to-tube (rura do rury). Dzięki temu rama jest możliwie jak najlżejsza i maksymalnie wytrzymała.
Double Chamber Technology
DOUBLE CHAMBER TECHNOLOGY
Wewnętrzne żebrowanie dzieli mocno obciążone rury z włókien węglowych na dwie osobne komory; poprawia to wytrzymałość na zginanie i uderzenia.
Nano Matrix Carbon
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej wiązanie, co daje nawet o 40% wyższą odporność na uderzenia.
Carbon Fork
CARBON FORK
Przedni widelec wykonany w 100% z kompozytu węglowego. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
Internal cable
INTERNAL CABLE
Linka tylnego hamulca biegnie wewnątrz rury górnej – w niektórych modelach linka przerzutki biegnie w rurze dolnej. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania.

Zobacz również

road