MATTS TRAIL 300-D
KOLEKCJA 2012
Specyfikacja
RAMA
RAMA
Matts Trail-D
KOLOR
White [Black]
WIDELEC
SR XCM-HLO 120
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
27s
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano M390-9/ SLX-9
MANETKA P/T
Shimano Alivio Rapidfire
KORBA
Shimano M430 octa 44-32-22 CG
KASETA
Shimano CS-HG20-9 11-34
KOŁA
PIASTA P/T
Disc-F Alloy/ Shimano M475 disc
OBRĘCZE
MERIDA Pro D
OPONA P/T
MERIDA Trail 2.25
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Tektro Draco 180
KIEROWNICA
MERIDA pro OS 660 R25
MOSTEK
MERIDA pro OS 6
SIODŁO
MERIDA Sport
SZTYCA
MERIDA pro 2 SB15 31.6
PEDAŁY
XC Alloy
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
![](materialy/geometrie/big/39.jpg)
Technologia
![Racelite 6061 Aluminium](materialy/technologie/min/13.png)
RACELITE 6061 ALUMINIUM
Dolna rura modelu MATTS w typowym dla Meridy kształcie.
![TFS Techno Forming System](materialy/technologie/min/7.png)
TFS TECHNO FORMING SYSTEM
Produkcja giętych rur ze stopu RaceLite 6061 metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco.
![EGG-Shape Headtube](materialy/technologie/min/10.png)
EGG-SHAPE HEADTUBE
Owalna główka z na wpół zintegrowanymi łożyskami i większymi wymiarami pośrodku rury. Wpływa to na większą sztywność główki.
![K-mount drop out](materialy/technologie/min/18.png)
K-MOUNT DROP OUT
Haki kół pozwalające zamocować hamulec tarczowy oraz podpórkę przykręcaną na dwie śruby. Zintegrowania konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
![Lock out](materialy/technologie/min/21.png)
LOCK OUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.