BIG NINE LITE 3000-D
KOLEKCJA 2012
Specyfikacja
RAMA
RAMA
Big Nine BC Lite-D-single
KOLOR
White/metalic Black [Gold]
WIDELEC
FOX F32Fit 29er RLC 100 taper 15
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
30S
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano XT/ XT-10
MANETKA P/T
Shimano Deore XT Rapidfire
KORBA
Shimano XT 42-32-24
KASETA
Shimano CS-HG81-10 11-36
KOŁA
PIASTA P/T
Shimano XT-15 cen/ XT-12 cen
OBRĘCZE
XCD lite Big29 D
OPONA P/T
Schwalbe Racing Ralph Evo 29 2.25 fold
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Shimano XT-Fin 180
KIEROWNICA
FSA AFTERBURNER FLAT 670
MOSTEK
FSA SLK -6
SIODŁO
Selle Italia SL XC M
SZTYCA
FSA SLK SB0 27.2
PEDAŁY
Shimano M520
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
![](materialy/geometrie/big/32.jpg)
Technologia
![Prolite 66 Triple Butted Aluminium](materialy/technologie/min/9.png)
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do masy.
![HFS Hydro Forming System](materialy/technologie/min/8.png)
HFS HYDRO FORMING SYSTEM
Produkcja trójwymiarowo giętych rur ze stopu Prolite 66 za pomocą „hyrdroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz).
![Smooth welding](materialy/technologie/min/17.png)
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania - ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu.
![Lock out](materialy/technologie/min/21.png)
LOCK OUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
![X-TAPER HEADTUBE](materialy/technologie/min/30.png)
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania.
![FORK TRAVEL HARDTAIL 100](materialy/technologie/min/34.png)
FORK TRAVEL HARDTAIL 100
Oznaczenie maksymalnego skoku amortyzatora w rowerach z amortyzowanym widelcem.
![12-142 THRU- AXLE](materialy/technologie/min/37.png)
12-142 THRU- AXLE
12-mm oś „thru-axle” o długości 142 mm zapewnia większą sztywność i niezmienne położenie tarczy hamulcowej, pozwala wypiąć koło bez użycia narzędzi.
![POST-MOUNT DISC](materialy/technologie/min/39.png)
POST-MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów.