Specyfikacja
RAMA
RAMA
											eONE-TWENTY LITE / 120 TR
										ROZMIAR RAMY
											S(40), M(44), L(49), XL(54)
										KOLOR
											SILK OLIVE(GREEN)
										WIDELEC
											Rock Shox Sektor RL 29, Air skok 130mm, Taperowany 
										AMORTYZATOR TYŁ
											UNAIR TR LOR8, 185x55mm TR, w/lockout 
										NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
											11
										JEDNOSTKA NAPĘDOWA
											Shimano E7000, 60Nm
										BATERIA
											Shimano E8010, 500Wh
										WYŚWIETLACZ
											Shimano SC-E7000
										PRZERZUTKA TYŁ
											Shimano XT M8000 Shadow+ 
										MANETKA TYŁ
											Shimano SLX 11
										MECHANIZM KORBOWY
											CRE70-B, 34T no CG
										WKŁAD SUPORTU
											includes
										KASETA
											Shimano SLX 11-46 11s
										KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
											27,5"
										PIASTA PRZÓD
											MT400-B, 110x15 WHF, 32 H, Centerlock
										PIASTA TYŁ
											MT400-B, 148x12 WHR, 36 H, Centerlock
										OBRĘCZE
											Merida Expert TP 
										DĘTKI
											Lite-27.5x2.5-3.0
										OPONA PRZÓD
											Maxxis DHR II, 27.5+ 2.8 ", zwijana, 3C EXO TR 
										OPONA TYŁ
											Maxxis Rekon, 27.5+ 2.8", zwijana, 3C EXO TR 
										KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
											Shimano MT-500 
										HAMULEC TYŁ
											Shimano MT-500 
										KIEROWNICA
											MERIDA Expert eTR, szerokość 780mm W, 20 R
										MOSTEK
											Merida Expert eTR, 35 D, 0 A
										SIODŁO
											MERIDA Comp CC
										SZTYCA
											MERIDA EXPERT TR, średnica 30.9mm D, 0 SB, S: 100 SPT - M/L/XL 125 SPT, 
										Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży. 
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
					Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
			Technologia
			SMART ENTRY
								
								Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
							
			INTERNAL CABLE ROUTING
								
								Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
							
			X-TAPER HEADTUBE
								
								Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
							
			PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
								
								Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
							
			SMOOTH WELDING
								
								Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
							
			CHAINSTAY POST MOUNT DISC
								
								Bezpośrednie mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta. Rozwiązanie to dobrze chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi i poprawia rozkład sił hamowania. Dodatkową korzyścią jest wewnętrzne prowadzenie przewodów, które schludnie docierają do hamulca poprzez dolne rury tylnego trójkąta.
							
			DI2 READY
								
								Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
							
			BOOST STANDARD THROUGH AXLE 12-148
								
								Nowy standard piast (Boost) o szerokości 148 mm z tyłu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.
							
			BOOST STANDARD THROUGH AXLE 15-110
								
								Nowy standard piast (Boost) o szerokości 110 mm z przodu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.
							
			CASTING MOTOR BRACKET
								
								Zaawansowane kształty możliwe do osiągnięcia dzięki technologii odlewu. Zapewnia ona spójny wygląd, a także mocne połączenie ramy i silnika w rowerze elektrycznym. Technologia ta daje również lepsze osiągi i stabilną konstrukcję. 
							