Specyfikacja
RAMA
RAMA
CROSSWAY SPEED
ROZMIAR RAMY
XXS(41) - XS(44) - S(46) - SM(48) - ML(52) - L(55) - XL(58) - XXL(61)
KOLOR
METALLIC BLACK(GREEN)
WIDELEC
SR Suntour NEX, Coil, skok 63mm
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
24
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano FD-TY710
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano Altus RD-M310
MANETKA PRZÓD
Shimano ST-EF505-3 EZ-fire
MANETKA TYŁ
Shimano ST-EF505-8 EZ-fire
MECHANIZM KORBOWY
Shimano TY301 48-38-28 CG
WKŁAD SUPORTU
FSA TH-7420ST-W, Cartridge Bearing
KASETA
Sunrace CSM668-8s 11-32
WAGA
WAGA (kg)
14,5
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA PRZÓD
Shimano HB-TX505 cen 32H
PIASTA TYŁ
Shimano FH-TX505 cen 32H
OBRĘCZE
MERIDA Alloy 622-17 32H
DĘTKI
700*35/43 A.V
OPONA PRZÓD
Kenda K1024 40-622 drut
OPONA TYŁ
Kenda K1024 40-622 drut
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Shimano ST-EF505
HAMULEC TYŁ
Shimano ST-EF505
KIEROWNICA
MERIDA Speed 25.4 szerokość 660mm R30
MOSTEK
Alloy Ahead 25.4 DSH, Regulowany
SIODŁO
Merida Cross Sport DDK-5103/2380
SZTYCA
Suspension średnica 27.2mm
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
Technologia
RACELITE 61 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
TECHNO FORMING SYSTEM (TFS)
Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Poprawia ona wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
K-MOUNT DROP-OUT
Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.
C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania bagażnika.
LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.