Specyfikacja
RAMA
RAMA
CROSSWAY TFS
ROZMIAR RAMY
XXS(39L) - XS(43L) - S(47L) - M(51L)
KOLOR
MATT DARK SILVER(BLUE/DARK BLUE)
WIDELEC
Suntour NCX D-RL, Coil, skok 63mm, STR, Manetka blokady skoku
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
30
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano Deore
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano XT Shadow
MANETKA PRZÓD
Shimano Deore
MANETKA TYŁ
Shimano Deore
MECHANIZM KORBOWY
FSA Alfa Drive, 48-36-26 ATC
WKŁAD SUPORTU
FSA TH-7420ST Cartridge Bearing
KASETA
Shimano HG500, 11-34 ATC, 10 GER
WAGA
WAGA (kg)
13,1
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA PRZÓD
Shimano TX505, 100x9 WHF, 32 SPH, Centerlock
PIASTA TYŁ
Shimano TX505, 135x9 WHR, 32 SPH, Centerlock
OBRĘCZE
MERIDA Comp D, 20 IWR
DĘTKI
Lite
OPONA PRZÓD
Maxxis Overdrive II, 700x40C, zwijana, reflective stripe
OPONA TYŁ
Maxxis Overdrive II, 700x40C, zwijana, reflective stripe
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Shimano MT-200
HAMULEC TYŁ
Shimano MT-200
KIEROWNICA
MERIDA Comp CC, szerokość 660mm WHB, 25 RHB
MOSTEK
MERIDA Expert CC, 31.8 DSH, 6 ASD
SIODŁO
Merida Crossway Comfort
SZTYCA
MERIDA Comp CC, średnica 30.9mm DSP, 12 SSB
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
Technologia
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
RACELITE 61 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
TECHNO FORMING SYSTEM (TFS)
Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Poprawia ona wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
CHAINSTAY POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta. Rozwiązanie to dobrze chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi i poprawia rozkład sił hamowania. Dodatkową korzyścią jest wewnętrzne prowadzenie przewodów, które schludnie docierają do hamulca poprzez dolne rury tylnego trójkąta.
K-MOUNT DROP-OUT
Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.
C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania bagażnika.
REMOTE LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na kierownicy. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.