Specyfikacja
RAMA
RAMA
											CROSSWAY TFS
										ROZMIAR RAMY
											XS(43L) - S(47L) - M(51L)
										KOLOR
											MATT DARK GREY(RED/SILVER GREY)
										WIDELEC
											Suntour NCX D-RL, Coil, skok 63mm, STR, Manetka blokady skoku
										NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
											30
										PRZERZUTKA |PRZÓD
											Shimano Deore
										PRZERZUTKA TYŁ
											Shimano XT Shadow
										MANETKA PRZÓD
											Shimano Deore
										MANETKA TYŁ
											Shimano Deore 
										MECHANIZM KORBOWY
											Shimano Deore, 48-36-26 ATC
										WKŁAD SUPORTU
											Shimano BB52 BSA
										KASETA
											Shimano HG500, 11-34 ATC, 10 GER 
										WAGA
WAGA (kg)
											12,8
										KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
											700C
										PIASTA PRZÓD
											Shimano TX505, 100x9 WHF, 32 SPH, Centerlock
										PIASTA TYŁ
											Shimano TX505, 135x9 WHR, 32 SPH, Centerlock
										OBRĘCZE
											MERIDA Comp D, 20 IWR
										DĘTKI
											Lite
										OPONA PRZÓD
											Maxxis Overdrive II, 700x40C, zwijana, reflective stripe
										OPONA TYŁ
											Maxxis Overdrive II, 700x40C, zwijana, reflective stripe
										KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
											Shimano MT-200
										HAMULEC TYŁ
											Shimano MT-200
										KIEROWNICA
											MERIDA Comp CC, szerokość 660mm WHB, 25 RHB
										MOSTEK
											MERIDA Expert CC, 31.8 DSH, 6 ASD
										SIODŁO
											Merida Crossway Comfort
										SZTYCA
											MERIDA Comp CC, średnica 30.9mm DSP, 12 SSB
										Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży. 
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
					Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
 
			Technologia
 
			INTERNAL CABLE ROUTING
								
								Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
							 
			RACELITE 61 ALUMINIUM
								
								Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
							 
			TECHNO FORMING SYSTEM (TFS)
								
								Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Poprawia ona wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
							 
			SMOOTH WELDING
								
								Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
							 
			CHAINSTAY POST MOUNT DISC
								
								Bezpośrednie mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta. Rozwiązanie to dobrze chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi i poprawia rozkład sił hamowania. Dodatkową korzyścią jest wewnętrzne prowadzenie przewodów, które schludnie docierają do hamulca poprzez dolne rury tylnego trójkąta.
							 
			K-MOUNT DROP-OUT
								
								Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
							 
			F-MOUNT
								
								Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.
							 
			C-MOUNT
								
								Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania bagażnika.
							 
			REMOTE LOCKOUT
								
								Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na kierownicy. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
							


























