Specyfikacja
RAMA
RAMA
CYCLO CROSS Lite
ROZMIAR RAMY
XS(47), S(50), S-M(52), M-L(54), L(56), XL(59)
KOLOR
OLIVE(GREEN)
WIDELEC
Merida CYCLO CROSS Disc alloy
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
11
PRZERZUTKA TYŁ
Sram Apex1
MANETKA TYŁ
Sram Apex 1
MECHANIZM KORBOWY
FSA Vero Pro, 40T
WKŁAD SUPORTU
FSA TH-7420ST, Cartridge Bearing
KASETA
Sunrace CSMS8, 11-42 T, 11 S
WAGA
WAGA (kg)
10,26
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA PRZÓD
Joytech MICC-1503, 100x9 WHF, 32H, centerlock
PIASTA TYŁ
Joytech MICC-1504, 135x9 WHR, 32H, centerlock
OBRĘCZE
MERIDA Comp SL, 17 IW, 22 HGT
DĘTKI
w zestawie
OPONA PRZÓD
Maxxis Mud Wrestler, 700x33C, zwijana, Silkworm
OPONA TYŁ
Maxxis Mud Wrestler, 700x33C, zwijana, Silkworm
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Promax ROAD PM mechanical disc
HAMULEC TYŁ
Promax ROAD PM mechanical disc
KIEROWNICA
Merida Expert SL, 31.8 D
MOSTEK
Merida Comp CC, 31.8 D, -6 A
SIODŁO
Merida Comp SL
SZTYCA
Merida Comp CC, średnica 27.2mm D, 12 SSB
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
Technologia
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie postmount pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów. Połączenie to jest mocne, obniża wagę całości i ułatwia ustawienie hamulca.
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.