Specyfikacja
RAMA
RAMA
MISSION CX Lite
ROZMIAR RAMY
XS(47), S(50), M(53), L(56), XL(59)
KOLOR
LIGHT GREEN(BLACK)
WIDELEC
MISSION CX CF
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
11
PRZERZUTKA TYŁ
Sram Apex1
MANETKA TYŁ
Sram Apex 1 HRD
MECHANIZM KORBOWY
Sram Apex1, 40T
WKŁAD SUPORTU
Sram GXP BB
KASETA
Sram PG-1130, 11-42 T, 11 S
WAGA
WAGA (kg)
9,585
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA PRZÓD
173SB, 100x12 WHF, 32H, 6 B
PIASTA TYŁ
VP 273SB, 142x12 WHR, 32 SPH, 6 SBD
OBRĘCZE
MERIDA Expert CC
DĘTKI
Lite
OPONA PRZÓD
Maxxis Mud Wrestler, 700x33C, zwijana, Silkworm
OPONA TYŁ
Maxxis Mud Wrestler, 700x33C, zwijana, Silkworm
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Sram Apex disc
HAMULEC TYŁ
w zestawie
KIEROWNICA
Merida Expert SL, 31.8 D
MOSTEK
Merida Expert CC, 31.8 D, -5 A
SIODŁO
Merida Comp SL
SZTYCA
Merida Expert CC, średnica 27.2mm D, 15 SSB, Carbon
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
Technologia
SMART ENTRY
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
CARBON FORK
Przedni widelec wykonany w pełni z kompozytu węglowego. Karbonowe są nie tylko jego ramiona, ale także rura sterowa. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, precyzyjnym prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
THROUGH AXLE 15-100
Osie thru-axle 15mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
THROUGH AXLE 12-142
Osie thru-axle 12mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.