Przejdź na nową stronę
SCULTURA 300
KOLEKCJA 2019
4 699 pln
znajdź sklep
KOŁA
700C

Specyfikacja

RAMA
RAMA
SCULTURA lite
ROZMIAR RAMY
XXS(44), XS(47), S(50), S-M(52), M-L(54), L(56), XL(59)
KOLOR
BLACK(TEAM REPLICA)
WIDELEC
SCULTURA CF
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
20
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano TIAGRA DF
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano Tiagra, GS
MANETKA PRZÓD
Shimano Tiagra
MANETKA TYŁ
Shimano Tiagra
MECHANIZM KORBOWY
Shimano TIAGRA, 50-34T
WKŁAD SUPORTU
Shimano Pressfit BBRS500-PB
KASETA
Shimano CS-HG500, 12-28 T, 10 S
WAGA
WAGA (kg)
9,07
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA PRZÓD
M700F, 100x9 WHF, 24H
PIASTA TYŁ
M700R, 130x9 WHR, 28H
OBRĘCZE
Merida comp SL 24 pair
DĘTKI
Ultralite 48
OPONA PRZÓD
Maxxis Dolomites, 700x25C, zwijana
OPONA TYŁ
Maxxis Dolomites, 700x25C, zwijana
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Merida ROAD Comp
HAMULEC TYŁ
Merida ROAD Comp
KIEROWNICA
Merida Expert SL, 31.8 D
MOSTEK
Merida Expert CC, 31.8 D, -5 A
SIODŁO
Merida Comp SL
SZTYCA
Merida Expert CC, średnica 27.2mm D, 15 SSB, Carbon
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

INTERNAL CABLE ROUTING
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
CARBON FORK
CARBON FORK
Przedni widelec wykonany w pełni z kompozytu węglowego. Karbonowe są nie tylko jego ramiona, ale także rura sterowa. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, precyzyjnym prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
HYDRO FORMING SYSTEM (HFS)
HYDRO FORMING SYSTEM (HFS)
Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
SMOOTH WELDING
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
Di2 READY
DI2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.

Zobacz również

road race