Przejdź na nową stronę
JULIET 7.100
KOLEKCJA 2019
2 799 pln
znajdź sklep
KOŁA
27,5"

Specyfikacja

RAMA
RAMA
JULIET TFS
ROZMIAR RAMY
XS(13.5") - S(15") - M(17") - L(18.5")
KOLOR
BLUE(DARK BLUE)
WIDELEC
Suntour XCM HLO, Coil, skok 100mm, STR, Blokada skoku
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
27
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano M3000
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano Alivio
MANETKA PRZÓD
Shimano Altus
MANETKA TYŁ
Shimano Altus
MECHANIZM KORBOWY
Shimano MT100, 40-30-22 ATC
WKŁAD SUPORTU
Shimano UN100 BSA
KASETA
Shimano HG200, 11-34 ATC, 9 GER
WAGA
WAGA (kg)
13,39
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
27,5"
PIASTA PRZÓD
Shimano TX505, 100x9 WHF, 32 SPH, Centerlock
PIASTA TYŁ
Shimano TX505, 135x9 WHR, 32 SPH, Centerlock
OBRĘCZE
MERIDA Comp CC, 20 IWR
DĘTKI
Ultralite-27.5
OPONA PRZÓD
Maxxis Ikon, 27.5x2.2", zwijana
OPONA TYŁ
Maxxis Ikon, 27.5x2.2", zwijana
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Shimano MT-200
HAMULEC TYŁ
Shimano MT-200
KIEROWNICA
MERIDA Comp CC, szerokość 660mm WHB, 25 RHB
MOSTEK
MERIDA Comp CC, 31.8 DSH, 15 ASD
SIODŁO
Merida Juliet Sport V
SZTYCA
MERIDA Comp CC, średnica 27.2mm DSP, 12 SSB
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

INTERNAL CABLE ROUTING
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
DOWN TUBE EXIT
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
RACELITE 61 ALUMINIUM
RACELITE 61 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
TECHNO FORMING SYSTEM (TFS)
TECHNO FORMING SYSTEM (TFS)
Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Poprawia ona wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
SMOOTH WELDING
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
CHAINSTAY POST MOUNT DISC
CHAINSTAY POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta. Rozwiązanie to dobrze chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi i poprawia rozkład sił hamowania. Dodatkową korzyścią jest wewnętrzne prowadzenie przewodów, które schludnie docierają do hamulca poprzez dolne rury tylnego trójkąta.
K-MOUNT DROP-OUT
K-MOUNT DROP-OUT
Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
F-MOUNT
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.
C-MOUNT
C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania bagażnika.
LOCKOUT
LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.

Zobacz również

hardtail