Specyfikacja
RAMA
RAMA
JULIET TFS
ROZMIAR RAMY
XS(13.5") - S(15") - M(17") - L(18.5")
KOLOR
RED(DARK RED)
WIDELEC
Manitou Markhor Comp, Air, skok 100mm, STR, Taperowany, Manetka blokady skoku
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
12
PRZERZUTKA TYŁ
Sram NX Eagle
MANETKA TYŁ
Sram NX Eagle
MECHANIZM KORBOWY
Sram NX Eagle, 32 ATC
WKŁAD SUPORTU
Sram BB DUB BSA MTB68
KASETA
Sram NX 1230 Eagle, 11-50 ATC, 12 GER
WAGA
WAGA (kg)
12,35
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
27,5"
PIASTA PRZÓD
Shimano MT400-B, 110x15 WHF, 32 SPH, Centerlock
PIASTA TYŁ
Shimano M4050, 135x9 WHR, 32 SPH, Centerlock
OBRĘCZE
MERIDA Comp CC, 20 IWR
DĘTKI
Ultralite-27.5
OPONA PRZÓD
Maxxis Ikon, 27.5x2.2", zwijana
OPONA TYŁ
Maxxis Ikon, 27.5x2.2", zwijana
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Shimano MT-200
HAMULEC TYŁ
Shimano MT-200
KIEROWNICA
MERIDA Comp CC, szerokość 660mm WHB, 25 RHB
MOSTEK
MERIDA Comp CC, 31.8 DSH, 15 ASD
SIODŁO
Merida Juliet Sport V
SZTYCA
MERIDA Comp CC, średnica 27.2mm DSP, 12 SSB
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
Technologia
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
RACELITE 61 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
TECHNO FORMING SYSTEM (TFS)
Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Poprawia ona wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
CHAINSTAY POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta. Rozwiązanie to dobrze chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi i poprawia rozkład sił hamowania. Dodatkową korzyścią jest wewnętrzne prowadzenie przewodów, które schludnie docierają do hamulca poprzez dolne rury tylnego trójkąta.
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 15-110
Nowy standard piast (Boost) o szerokości 110 mm z przodu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.
K-MOUNT DROP-OUT
Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.
C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania bagażnika.
REMOTE LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na kierownicy. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.