Specyfikacja
RAMA
RAMA
BIG.SEVEN TFS
ROZMIAR RAMY
XS(13.5") - S(15") - M(17") - L(19")
KOLOR
MATT BLACK(SILVER/BLUE)
WIDELEC
Suntour XCM HLO, Coil, skok 100mm, STR, Blokada skoku
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
18
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano M618L
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano Alivio Shadow
MANETKA PRZÓD
Shimano Alivio
MANETKA TYŁ
Shimano Alivio
MECHANIZM KORBOWY
Shimano MT210, 36-22 ATC
WKŁAD SUPORTU
w zestawie
KASETA
Shimano HG200, 11-36 ATC, 9 GER
WAGA
WAGA (kg)
13,56
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
27,5"
PIASTA PRZÓD
Shimano TX505, 100x9 WHF, 32 SPH, Centerlock
PIASTA TYŁ
Shimano TX505, 135x9 WHR, 32 SPH, Centerlock
OBRĘCZE
MERIDA Comp CC, 20 IWR
DĘTKI
Ultralite-27.5
OPONA PRZÓD
Maxxis Ikon, 27.5x2.2", zwijana
OPONA TYŁ
Maxxis Ikon, 27.5x2.2", zwijana
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Tektro HD-M275
HAMULEC TYŁ
Tektro HD-M275
KIEROWNICA
MERIDA Expert CC, szerokość 720mm WHB, 10 RHB
MOSTEK
MERIDA Comp CC, 31.8 DSH, 6 ASD
SIODŁO
MERIDA Comp CC
SZTYCA
MERIDA Comp CC, średnica 30.9mm DSP, 0 SSB
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
Technologia
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
RACELITE 61 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
TECHNO FORMING SYSTEM (TFS)
Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Poprawia ona wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
CHAINSTAY POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta. Rozwiązanie to dobrze chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi i poprawia rozkład sił hamowania. Dodatkową korzyścią jest wewnętrzne prowadzenie przewodów, które schludnie docierają do hamulca poprzez dolne rury tylnego trójkąta.
K-MOUNT DROP-OUT
Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.
C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania bagażnika.
LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.