Przejdź na nową stronę
BIG.NINE 3000
KOLEKCJA 2019
7 999 pln
znajdź sklep
KOŁA
29"

Specyfikacja

RAMA
RAMA
BIG.NINE CF3
ROZMIAR RAMY
S(15") - M(17") - L(19") - XL(21") - XXL(23")
KOLOR
MATT DARK SILVER(ORANGE)
WIDELEC
Manitou Markhor Comp, Air, skok 100mm, STR, Taperowany, Manetka blokady skoku
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
11
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano SLX Shadow+
MANETKA TYŁ
Shimano SLX
MECHANIZM KORBOWY
FSA Gamma Pro 1x MegaExo, 32 ATC
WKŁAD SUPORTU
Shimano BB71-41A pressfit
KASETA
Sunrace CSMX8, 11-46 ATC, 11 GER
WAGA
WAGA (kg)
11,46
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
29"
PIASTA PRZÓD
Shimano MT400-B, 110x15 WHF, 32 SPH, Centerlock
PIASTA TYŁ
Shimano MT400-B, 148x12 WHR, 32 SPH, Centerlock
OBRĘCZE
MERIDA Comp CC, 20 IWR
DĘTKI
Ultralite-29
OPONA PRZÓD
Maxxis Ikon, 29x2.2", zwijana
OPONA TYŁ
Maxxis Ikon, 29x2.2", zwijana
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Shimano MT-200
HAMULEC TYŁ
Shimano MT-200
KIEROWNICA
MERIDA Expert CC, szerokość 720mm WHB, płaska
MOSTEK
MERIDA Expert CC, 31.8 DSH, -6 ASD
SIODŁO
MERIDA Comp CC
SZTYCA
MERIDA Comp CC, średnica 30.9mm DSP, 0 SSB
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

SMART ENTRY
SMART ENTRY
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
INTERNAL CABLE ROUTING
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
FLEX STAY
FLEX STAY
Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. Wygodę zapewniają także karbonowe włókna tworzące rury. To rozwiązanie zapewnia również optymalne przeniesienie siły pedałowania.
NANO MATRIX CARBON
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
Di2 READY
DI2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 12-148
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 12-148
Nowy standard piast (Boost) o szerokości 148 mm z tyłu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 15-110
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 15-110
Nowy standard piast (Boost) o szerokości 110 mm z przodu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.
REMOTE LOCKOUT
REMOTE LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na kierownicy. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.

Zobacz również

hardtail