Przejdź na nową stronę
NINETY-SIX XT
KOLEKCJA 2019
15 999 pln
znajdź sklep
KOŁA
29"

Specyfikacja

RAMA
RAMA
NINETY-SIX CFA / 96 STR
ROZMIAR RAMY
M(18") - L(20") - XL(22")
KOLOR
MATT UD(SHINY)
WIDELEC
Fox Rhythm 32 Float, Air, skok 100mm, STR, Taperowany, Manetka blokady skoku
AMORTYZATOR TYŁ
FOX Performance Elite Float, Manetka blokady skoku
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
22
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano XT
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano XT Shadow+
MANETKA PRZÓD
Shimano XT
MANETKA TYŁ
Shimano XT
MECHANIZM KORBOWY
Shimano XT, 34-24 ATC
WKŁAD SUPORTU
Shimano MT800-PA pressfit
KASETA
Shimano M7000, 11-42 ATC, 11 GER
WAGA
WAGA (kg)
12,34
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
29"
PIASTA PRZÓD
Shimano Deore, 110x15 WHF, 32 SPH, Centerlock
PIASTA TYŁ
Shimano Deore, 148x12 WHR, 32 SPH, Centerlock
OBRĘCZE
MERIDA Expert CC, 22.8 IWR
DĘTKI
Ultralite-29
OPONA PRZÓD
Maxxis Ikon, 29x2.2", zwijana
OPONA TYŁ
Maxxis Ikon, 29x2.2", zwijana
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Shimano XT
HAMULEC TYŁ
Shimano XT
KIEROWNICA
MERIDA Expert CC, szerokość 720mm WHB, płaska
MOSTEK
MERIDA Expert CC, 31.8 DSH, -17 ASD
SIODŁO
Prologo Scratch
SZTYCA
MERIDA Expert CC, średnica 30.9mm DSP, 0 SSB, Carbon
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

SMART ENTRY
SMART ENTRY
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
INTERNAL CABLE ROUTING
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
DOWN TUBE EXIT
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
NANO MATRIX CARBON
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
CHAINSTAY POST MOUNT DISC
CHAINSTAY POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta. Rozwiązanie to dobrze chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi i poprawia rozkład sił hamowania. Dodatkową korzyścią jest wewnętrzne prowadzenie przewodów, które schludnie docierają do hamulca poprzez dolne rury tylnego trójkąta.
RACE LINK
RACE LINK
Projekt tylnego zawieszenia zoptymalizowany pod kątem jazdy cross country i napędów 1x. Jednoosiowy system z superlekkim karbonowym łącznikiem (tylko 80 gramów) pomaga uzyskać lekki i efektywny tylny trójkąt oraz wyeliminować bujanie podczas pedałowania. Początkowo czuły, przechodzący w stabilną platformę w środkowym zakresie i progresywny na końcu – Race Link pracuje znakomicie zarówno na podjazdach, jak i na zjazdach.
Di2 READY
DI2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 12-148
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 12-148
Nowy standard piast (Boost) o szerokości 148 mm z tyłu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 15-110
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 15-110
Nowy standard piast (Boost) o szerokości 110 mm z przodu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.
REMOTE LOCKOUT
REMOTE LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na kierownicy. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.

Zobacz również

full suspension