Przejdź na nową stronę
ONE-TWENTY 9.800
KOLEKCJA 2019
12 499 pln
znajdź sklep

Specyfikacja

RAMA
RAMA
ONE-TWENTY LITE / 120 STR
ROZMIAR RAMY
S(16") - M(17.5") - L(19") - XL(20.5")
KOLOR
METALLIC BLACK(MATT BLACK)
WIDELEC
Rock Shox Revelation RC, Air, 130 STR, Taperowany
AMORTYZATOR TYŁ
Rock Shox Deluxe RL, Blokada skoku
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
12
PRZERZUTKA TYŁ
Sram GX Eagle
MANETKA TYŁ
Sram GX Eagle
MECHANIZM KORBOWY
Sram Descendant 6K Eagle, 32 ATC
WKŁAD SUPORTU
Sram BB DUB PF MTB 92
KASETA
Sram XG 1275 Eagle, 10-50 ATC, 12 GER
WAGA
WAGA (kg)
14,41
KOŁA
PIASTA PRZÓD
Joytech D791SB, 110x15 WHF, 32 SPH, 6-bolts
PIASTA TYŁ
Joytech D462SB, 148x12 WHR, 32 SPH, 6-bolts, Sram XD
OBRĘCZE
MERIDA Expert TR, 29 IWR
DĘTKI
Ultralite-29
OPONA PRZÓD
Maxxis Minion DHR II, 29.5x2.4", zwijana, TR EXO 3C
OPONA TYŁ
Maxxis Forekaster, 29x2.35", zwijana, TR EXO Dual
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Shimano MT-500
HAMULEC TYŁ
Shimano MT-500
KIEROWNICA
MERIDA Expert TR, szerokość 760mm WHB, 20 RHB
MOSTEK
MERIDA Expert TR, 35 DSH, 0 ASD
SIODŁO
MERIDA Expert CC
SZTYCA
KS LEV INTEGRA, średnica 30.9 mm, 0 mm setback, S - 125 mm, M, L, XL: 150 mm
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

SMART ENTRY
SMART ENTRY
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
INTERNAL CABLE ROUTING
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
DOWN TUBE EXIT
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
SMOOTH WELDING
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
CHAINSTAY POST MOUNT DISC
CHAINSTAY POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta. Rozwiązanie to dobrze chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi i poprawia rozkład sił hamowania. Dodatkową korzyścią jest wewnętrzne prowadzenie przewodów, które schludnie docierają do hamulca poprzez dolne rury tylnego trójkąta.
FLOAT LINK REAR SUSPENSION
FLOAT LINK REAR SUSPENSION
Tylne zawieszenie z „pływającym” amortyzatorem. Dolne mocowanie dampera porusza się wraz z ugięciem zawieszenia zapewniając dużą czułość i płynność pracy. Rozwiązanie to pozwala zoptymalizować charakterystykę zawieszenia i uzyskać odpowiedni współczynnik przełożenia oraz progresję dampera. W praktyce tył z systemem Float Link daje wrażenie większego skoku niż w rzeczywistości.
Di2 READY
DI2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 12-148
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 12-148
Nowy standard piast (Boost) o szerokości 148 mm z tyłu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 15-110
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 15-110
Nowy standard piast (Boost) o szerokości 110 mm z przodu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.
NON-SLIP TIGHTENING
NON-SLIP TIGHTENING
Wybrane śruby roweru mogą być dokręcone kluczem Torx 30 tylko z jednej strony. Nie ma ryzyka, że śruba z drugiej strony ześlizgnie się czy obróci. Takie rozwiązanie pozwala szybciej i pewniej przykręcić ważne komponenty.

Zobacz również

full suspension