REACTO 400
	
								KOLEKCJA 2018
				
				
							KOŁA
										700C
					
									Specyfikacja
RAMA
RAMA
											ALU / Reacto direct-super BSA
										ROZMIAR RAMY
											S(50), S/M(52), M/L(54), L(56), XL(59) [cm]
										KOLOR
											DARK BLUE (T-REPLICA)
										WIDELEC
											Reacto Carbon Race, karbonowa rura sterowa
										NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
											22
										PRZERZUTKA |PRZÓD
											Shimano 105 DF
										PRZERZUTKA TYŁ
											Shimano 105 RD-5800SS
										MANETKA PRZÓD
											Shimano 105 
										MANETKA TYŁ
											Shimano 105 
										MECHANIZM KORBOWY
											FSA Gossamer 52-36 Mega 
										KASETA
											Shimano 105 CS-5800-11 11-28
										WAGA
WAGA (kg)
											9,4
										KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
											700C
										PIASTA PRZÓD
											Road seal Bearing
										PIASTA TYŁ
											Road seal Bearing
										OBRĘCZE
											Merida Comp 30 CW
										OPONA PRZÓD
											Maxxis Dolemites 25 zwijana
										OPONA TYŁ
											Maxxis Dolemites 25 zwijana
										KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
											Merida Road Pro
										HAMULEC TYŁ
											Merida Reacto direct
										KIEROWNICA
											Merida Expert Aero, średnica 31.8mm
										MOSTEK
											Merida Expert, średnica 31.8mm, -5
										SIODŁO
											Merida Race
										SZTYCA
											Reacto carbon 
										Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży. 
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
					Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
 
			Technologia
 
			CARBON FORK
								
								Przedni widelec wykonany w pełni z kompozytu węglowego. Karbonowe są nie tylko jego ramiona, ale także rura sterowa. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, precyzyjnym prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
							 
			NACA FASTBACK PROFILE
								
								Specjalne profile rur w kształcie kropli ze ściętym tyłem. Wykorzystują one patent profilu skrzydeł NACA0028 amerykańskiego komitetu doradczego do spraw aeronautyki (NACA), który wchodzi w skład NASA. Profile NACA Fastback zapewniają swobodny przepływ powietrza i łączą w sobie istotne parametry sztywności oraz aerodynamiki, przy najniższej możliwej wadze.
							 
			PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
								
								Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
							 
			HYDRO FORMING SYSTEM (HFS)
								
								Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
							 
			TECHNO FORMING SYSTEM (TFS)
								
								Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Poprawia ona wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
							 
			SMOOTH WELDING
								
								Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
							 
			DI2 READY
								
								Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
							 
			INTERNAL CLAMP
								
								Specjalny zintegrowany zacisk sztycy, który pozwala uniknąć zawirowań powietrza wokół górnej części rury podsiodłowej i górnej rury, a tym samym poprawia aerodynamikę i oszczędza siły kolarza. Niewielki element pomaga uzyskać wielkie końcowe efekty.
							







