REACTO TEAM-E
	
								KOLEKCJA 2018
				
				
							KOŁA
										700C
					
									 
							Specyfikacja
RAMA
RAMA
											CARBON / Reacto CF4 direct ultralite [386]
										ROZMIAR RAMY
											S/M(52), M/L(54), L(56) [cm]
										KOLOR
											DARK BLUE (BAHRAIN TEAM)
										WIDELEC
											Reacto Carbon superlite-direct, karbonowa rura sterowa
										NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
											22
										PRZERZUTKA |PRZÓD
											Shimano Dura Ace Di2 DF
										PRZERZUTKA TYŁ
											Shimano Dura Ace Di2 RD-9150SS
										MANETKA PRZÓD
											Shimano Dura Ace Di2
										MANETKA TYŁ
											Shimano Dura Ace Di2
										MECHANIZM KORBOWY
											Shimano Drua Ace FC-R9100 52-36
										KASETA
											Shimano Dura Ace CS-9100-11 11-28
										WAGA
WAGA (kg)
											7,5
										KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
											700C
										PIASTA PRZÓD
											w zestawie
										PIASTA TYŁ
											w zestawie
										OBRĘCZE
											Vision Metron 55 clincher
										OPONA PRZÓD
											Continental Grand Prix 4000S 25 KV
										OPONA TYŁ
											Continental Grand Prix 4000S 25 KV
										KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
											Shimano Dura Ace-direct
										HAMULEC TYŁ
											Shimano Dura Ace-direct
										KIEROWNICA
											Vision Metron 5D, średnica 31.8mm
										MOSTEK
											Vision Metro 5D
										SIODŁO
											Prologo Zero II pas CPC
										SZTYCA
											Reacto carbon superlite [Di2 ready]
										Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży. 
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
					Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
 
			Technologia
 
			INTERNAL CABLE ROUTING
								
								Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
							 
			NANO MATRIX CARBON
								
								Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
							 
			CARBON FORK
								
								Przedni widelec wykonany w pełni z kompozytu węglowego. Karbonowe są nie tylko jego ramiona, ale także rura sterowa. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, precyzyjnym prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
							 
			NACA FASTBACK PROFILE
								
								Specjalne profile rur w kształcie kropli ze ściętym tyłem. Wykorzystują one patent profilu skrzydeł NACA0028 amerykańskiego komitetu doradczego do spraw aeronautyki (NACA), który wchodzi w skład NASA. Profile NACA Fastback zapewniają swobodny przepływ powietrza i łączą w sobie istotne parametry sztywności oraz aerodynamiki, przy najniższej możliwej wadze.
							 
			AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
								
								Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
							 
			X-TAPER HEADTUBE
								
								Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
							 
			DI2 READY
								
								Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
							 
			THROUGH AXLE 12-100
								
								Osie thru-axle 12mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
							 
			THROUGH AXLE 12-142
								
								Osie thru-axle 12mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
							 
			INTERNAL CLAMP
								
								Specjalny zintegrowany zacisk sztycy, który pozwala uniknąć zawirowań powietrza wokół górnej części rury podsiodłowej i górnej rury, a tym samym poprawia aerodynamikę i oszczędza siły kolarza. Niewielki element pomaga uzyskać wielkie końcowe efekty.
							 
			S-FLEX
								
								Opatentowana konstrukcja sztycy S-FLEX, która wydatnie zwiększa komfort odczuwany na siodełku. Jest wykonana z karbonu, który sam w sobie ma właściwości tłumienia drgań. Nadaliśmy jej specjalny kształt, który dodatkowo zwiększa elastyczność i komfort. Ponadto, w aerodynamicznej sztycy REACTO zastosowano wkładkę elastomerową dla większej wygody na szosie.
							












