CYCLO CROSS 6000
KOLEKCJA 2018
KOŁA
700C
Specyfikacja
RAMA
RAMA
CARBON / Race disc CF3 R12 [PF86]
ROZMIAR RAMY
XS(47), S(50), M(53), L(56), XL(59) [cm]
KOLOR
DARK GREY (GREEN/YELLOW)
WIDELEC
CC Carbon disc 15, karbonowa rura sterowa
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
11
PRZERZUTKA TYŁ
Sram Apex 1
MANETKA TYŁ
Sram Apex
MECHANIZM KORBOWY
Sram Apex 1 40T
KASETA
Sram PG-1130 11-42
WAGA
WAGA (kg)
8,9
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA PRZÓD
Bearing 6B 15-100
PIASTA TYŁ
Bearing 6B 12-142
OBRĘCZE
Merida Expert CC
OPONA PRZÓD
Maxxis All Terrane 33 zwijana
OPONA TYŁ
Maxxis All Terrane 33 zwijana
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Sram Apex DB-APX-A1
HAMULEC TYŁ
Sram Apex DB-APX-A1
KIEROWNICA
Merida Expert Compact road, średnica 31.8mm
MOSTEK
Merida Expert, średnica 31.8mm, -5
SIODŁO
Merida Expert
SZTYCA
MERIDA carbon Comp SB15 27.2mm
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
![](materialy/geometrie/big/243.jpg)
Technologia
![INTERNAL CABLE ROUTING](materialy/technologie/min/91.png)
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
![CARBON FORK](materialy/technologie/min/95.png)
CARBON FORK
Przedni widelec wykonany w pełni z kompozytu węglowego. Karbonowe są nie tylko jego ramiona, ale także rura sterowa. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, precyzyjnym prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
![AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM](materialy/technologie/min/97.png)
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
![X-TAPER HEADTUBE](materialy/technologie/min/98.png)
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
![POST MOUNT DISC](materialy/technologie/min/106.png)
POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie postmount pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów. Połączenie to jest mocne, obniża wagę całości i ułatwia ustawienie hamulca.
![CHAINSTAY POST MOUNT DISC](materialy/technologie/min/107.png)
CHAINSTAY POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta. Rozwiązanie to dobrze chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi i poprawia rozkład sił hamowania. Dodatkową korzyścią jest wewnętrzne prowadzenie przewodów, które schludnie docierają do hamulca poprzez dolne rury tylnego trójkąta.
![Di2 READY](materialy/technologie/min/110.png)
DI2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
![THROUGH AXLE 15-100](materialy/technologie/min/112.png)
THROUGH AXLE 15-100
Osie thru-axle 15mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
![THROUGH AXLE 12-142](materialy/technologie/min/113.png)
THROUGH AXLE 12-142
Osie thru-axle 12mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
![F-MOUNT](materialy/technologie/min/120.png)
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.