CARBON FLX 1500-D
KOLEKCJA 2011
Specyfikacja
RAMA
RAMA
Carbon Lite-D
KOLOR
UD carbon (White/Red)
WIDELEC
Fox 32FRL O/B 100
NAPĘD
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano XT 10 high 34.9
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano XT-10
MANETKA P/T
Shimano XT rapidfire/ rapidfire 10
KORBA
Shimano XT-10 42-32-24
KASETA
Shimano CS-HG81-10 11-36
KOŁA
PIASTA P/T
Shimano XT centerlock
OBRĘCZE
Merida XD Lite
OPONA P/T
Schwalbe Rocket Ron 2.1 Performance
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Shimano M575 180/ 160 mm
KIEROWNICA
FSA XC 180OS Flat 620[w/barend]
MOSTEK
FSA OS-150 6 laser
SIODŁO
Prologo Phorma Male
SZTYCA
FSA SL250 SB20 31.6
PEDAŁY
Shimano M520
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
![](materialy/geometrie/big/1.jpg)
Technologia
![AWS](materialy/technologie/min/2.png)
AWS
Technologia antyfałdowa pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą masę, większą wytrzymałość, oraz poprawiony rozkład obciążeń.
![Nano Matrix Carbon](materialy/technologie/min/4.png)
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej wiązanie, co daje nawet o 40% wyższą odporność na uderzenia.
![Flex-stay](materialy/technologie/min/5.png)
FLEX-STAY
Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. To rozwiązanie zapewnia także optymalne przeniesienie siły pedałowania.
![EGG-Shape Headtube](materialy/technologie/min/10.png)
EGG-SHAPE HEADTUBE
Owalna główka z na wpół zintegrowanymi łożyskami i większymi wymiarami pośrodku rury. Wpływa to na większą sztywność główki.