BIG.NINE 500
	
								KOLEKCJA 2018
				
				
							KOŁA
										29"
					
									Specyfikacja
RAMA
RAMA
											ALU / Big 9 TFS BC-single
										ROZMIAR RAMY
											S(14.5"), M(17"), L(18.5"), XL(20"), XXL(22")
										KOLOR
											MATT PETROL (SIGNAL RED/GREY)
										WIDELEC
											Manitou Markhor Comp 29, skok 100mm, blokada skoku
										NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
											20
										PRZERZUTKA |PRZÓD
											Shimano Deore double
										PRZERZUTKA TYŁ
											Shimano Deore Shadow
										MANETKA PRZÓD
											Shimano Deore SL-M6000
										MANETKA TYŁ
											Shimano Deore SL-M6000
										MECHANIZM KORBOWY
											Shimano Deore M6000 36-26
										KASETA
											Shimano Deore CS-HG500-10 11-42T
										WAGA
WAGA (kg)
											12,4
										KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
											29"
										PIASTA PRZÓD
											Shimano Centerlock
										PIASTA TYŁ
											Shimano Centerlock
										OBRĘCZE
											Merida Big Nine comp CC
										OPONA PRZÓD
											Maxxis Ikon 29er 2.2 zwijana
										OPONA TYŁ
											Maxxis Ikon 29er 2.2 zwijana
										KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
											Shimano Deore M315 
										HAMULEC TYŁ
											Shimano Deore M315 
										KIEROWNICA
											Merida Expert CC, szerokość 720mm, wznios 10°
										MOSTEK
											Merida Comp, średnica 31.8mm, +/- 7°
										SIODŁO
											Merida Sport
										SZTYCA
											MERIDA comp SB0 30.9mm
										Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży. 
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
					Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
 
			Technologia
 
			INTERNAL CABLE ROUTING
								
								Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
							 
			DOWN TUBE EXIT
								
								Duże wyjście linki zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
							 
			X-TAPER HEADTUBE
								
								Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
							 
			RACELITE 61 ALUMINIUM
								
								Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
							 
			TECHNO FORMING SYSTEM (TFS)
								
								Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Poprawia ona wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
							 
			CHAINSTAY POST MOUNT DISC
								
								Bezpośrednie mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta. Rozwiązanie to dobrze chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi i poprawia rozkład sił hamowania. Dodatkową korzyścią jest wewnętrzne prowadzenie przewodów, które schludnie docierają do hamulca poprzez dolne rury tylnego trójkąta.
							 
			K-MOUNT DROP-OUT
								
								Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
							 
			F-MOUNT
								
								Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.
							 
			C-MOUNT
								
								Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania bagażnika.
							 
			LOCKOUT
								
								Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
							

























