ONE-SIXTY 600
	
								KOLEKCJA 2018
				
				
							KOŁA
										27,5"
					
									 
							Specyfikacja
RAMA
RAMA
											ALU / One-Sixty Lite [27] Float boost PF 
										ROZMIAR RAMY
											M(17"), L(18.5")
										KOLOR
											RED (MANGO)
										WIDELEC
											Suntour DUROLUX RC DS 20QLC2 27.5, skok 170mm
										AMORTYZATOR TYŁ
											Rock Shox Super Deluxe R
										NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
											11
										PRZERZUTKA TYŁ
											Shimano SLX Shadow
										MANETKA TYŁ
											Shimano SLX SL-M7000
										MECHANIZM KORBOWY
											Race Face Affect 32 Steel
										KASETA
											Sunrace CSMX80.EA5R.OS0 11-50
										WAGA
WAGA (kg)
											15,2
										KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
											27,5"
										PIASTA PRZÓD
											FoBearing disc 20
										PIASTA TYŁ
											Shimano Deore-12 cen boost
										OBRĘCZE
											MERIDA Expert, Tubeless Ready
										OPONA PRZÓD
											Maxxis Minion DHR II Tubeless Ready, EXO 3C 2.4 
										OPONA TYŁ
											Maxxis Minion DHR II Tubeless Ready, EXO 3C 2.4 
										KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
											Shimano M500
										HAMULEC TYŁ
											Shimano M500 
										KIEROWNICA
											MERIDA EXPERT, średnica 35mm, szerokość 760mm
										MOSTEK
											Merida Expert TR
										SIODŁO
											Merida Sport
										SZTYCA
											Amortyzowana MERIDA EXPERT Dropper 30.9mm
										Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży. 
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
					Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
 
			Technologia
 
			SMART ENTRY
								
								Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
							 
			INTERNAL CABLE ROUTING
								
								Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
							 
			DOWN TUBE EXIT
								
								Duże wyjście linki zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
							 
			X-TAPER HEADTUBE
								
								Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
							 
			SUPERLITE 16 ALUMINIUM
								
								Zaawansowany stop aluminium 6016 pozwala stworzyć wyjątkowo cienkie rury, które są jednocześnie niesamowicie wytrzymałe. W sam raz do wymagającej jazdy w terenie i na wyścigi.
							 
			SMOOTH WELDING
								
								Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
							 
			CHAINSTAY POST MOUNT DISC
								
								Bezpośrednie mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta. Rozwiązanie to dobrze chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi i poprawia rozkład sił hamowania. Dodatkową korzyścią jest wewnętrzne prowadzenie przewodów, które schludnie docierają do hamulca poprzez dolne rury tylnego trójkąta.
							 
			FLOAT LINK REAR SUSPENSION
								
								Tylne zawieszenie z „pływającym” amortyzatorem. Dolne mocowanie dampera porusza się wraz z ugięciem zawieszenia zapewniając dużą czułość i płynność pracy. Rozwiązanie to pozwala zoptymalizować charakterystykę zawieszenia i uzyskać odpowiedni współczynnik przełożenia oraz progresję dampera. W praktyce tył z systemem Float Link daje wrażenie większego skoku niż w rzeczywistości.
							 
			DI2 READY
								
								Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
							 
			BOOST STANDARD THROUGH AXLE 12-148
								
								Nowy standard piast (Boost) o szerokości 148 mm z tyłu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.
							





