ONE-TWENTY 9. 400
	
								KOLEKCJA 2018
				
				
							KOŁA
										29"
					
									Specyfikacja
RAMA
RAMA
											ALU / One-Twenty lite-D-single [29er] R12
										ROZMIAR RAMY
											M(18"), L(20"), XL(22")
										KOLOR
											DARK GREY (ORANGE/SILVER)
										WIDELEC
											Suntour Raidon-XC LOR DS, skok 120 mm, tapered steerer
										AMORTYZATOR TYŁ
											Suntour UNAIR LOR8
										NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
											20
										PRZERZUTKA |PRZÓD
											Shimano Deore sideswing
										PRZERZUTKA TYŁ
											Shimano XT RD-M781 shadow
										MANETKA PRZÓD
											Shimano Deore SL-M6000
										MANETKA TYŁ
											Shimano Deore SL-M6000
										MECHANIZM KORBOWY
											FSA Alfa drive 36-22
										KASETA
											Shimano Deore CS-HG50-10 11-36
										WAGA
WAGA (kg)
											14,5
										KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
											29"
										PIASTA PRZÓD
											Shimano Centerlock
										PIASTA TYŁ
											Shimano Deore-12 cen boost
										OBRĘCZE
											Merida Big Nine comp CC
										OPONA PRZÓD
											Maxxis Forekaster 2.35 zwijana
										OPONA TYŁ
											Maxxis Forekaster 2.35 zwijana
										KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
											Shimano M315 
										HAMULEC TYŁ
											Shimano M315 
										KIEROWNICA
											Merida Expert CC, szerokość 740mm, wznios 10°
										MOSTEK
											Merida Comp, średnica 31.8mm, +/- 7°
										SIODŁO
											Merida Sport
										SZTYCA
											Satori 31.6mm regulowana, manetka na kierownicy
										Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży. 
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
					Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
 
			Technologia
 
			DOWN TUBE EXIT
								
								Duże wyjście linki zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
							 
			X-TAPER HEADTUBE
								
								Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
							 
			PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
								
								Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
							 
			SMOOTH WELDING
								
								Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
							 
			POST MOUNT DISC
								
								Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie postmount pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów. Połączenie to jest mocne, obniża wagę całości i ułatwia ustawienie hamulca.
							 
			FLOAT LINK REAR SUSPENSION
								
								Tylne zawieszenie z „pływającym” amortyzatorem. Dolne mocowanie dampera porusza się wraz z ugięciem zawieszenia zapewniając dużą czułość i płynność pracy. Rozwiązanie to pozwala zoptymalizować charakterystykę zawieszenia i uzyskać odpowiedni współczynnik przełożenia oraz progresję dampera. W praktyce tył z systemem Float Link daje wrażenie większego skoku niż w rzeczywistości.
							 
			THROUGH AXLE 15-100
								
								Osie thru-axle 15mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
							 
			THROUGH AXLE 12-142
								
								Osie thru-axle 12mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
							 
			INTERNAL CLAMP
								
								Specjalny zintegrowany zacisk sztycy, który pozwala uniknąć zawirowań powietrza wokół górnej części rury podsiodłowej i górnej rury, a tym samym poprawia aerodynamikę i oszczędza siły kolarza. Niewielki element pomaga uzyskać wielkie końcowe efekty.
							 
			LOCKOUT
								
								Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
							



