eBIG.TOUR 7.300 
	
								KOLEKCJA 2018
				
				
							KOŁA
										27,5"
					
									Specyfikacja
RAMA
RAMA
											ALU / eBig.Tour
										ROZMIAR RAMY
											S(41), M(44) [cm]
										KOLOR
											MET. BLUE/BLACK
										WIDELEC
											Suntour 18 XCM-ATB HLO DS 27 100
										NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
											9
										JEDNOSTKA NAPĘDOWA
											Engine [E6002KL]
										BATERIA
											Battery E8010 500Wh
										WYŚWIETLACZ
											Shimano
										PRZERZUTKA TYŁ
											Shimano Altus RD M 2000
										MANETKA TYŁ
											Shimano Altus rapidfire
										MECHANIZM KORBOWY
											Shimano CRE60 38 DCG
										KASETA
											Shimano CS-HG400-9 12-36
										KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
											27,5"
										PIASTA PRZÓD
											Shimano HBTX505 cen
										PIASTA TYŁ
											Shimano FHTX505 cen
										OBRĘCZE
											Merida Big Seven comp CC
										OPONA PRZÓD
											Maxxis Ikon 27.5 2.2 zwijana w/3C
										OPONA TYŁ
											Maxxis Ikon 27.5 2.2 zwijana w/3C
										KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
											Shimano M315
										HAMULEC TYŁ
											Shimano M315-J
										KIEROWNICA
											MERIDA comp OS 700 R12
										MOSTEK
											Merida Comp OS 15
										SIODŁO
											Crossway comfort 
										SZTYCA
											MERIDA comp SB0 30.9mm
										STOPKA
											Massload K-mount Alloy
										Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży. 
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
					Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
			Technologia
			SMART ENTRY
								
								Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
							
			INTERNAL CABLE ROUTING
								
								Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
							
			X-TAPER HEADTUBE
								
								Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
							
			PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
								
								Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
							
			SMOOTH WELDING
								
								Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
							
			POST MOUNT DISC
								
								Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie postmount pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów. Połączenie to jest mocne, obniża wagę całości i ułatwia ustawienie hamulca.
							
			DI2 READY
								
								Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
							
			K-MOUNT DROP-OUT
								
								Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
							
			F-MOUNT
								
								Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.
							
			C-MOUNT
								
								Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania bagażnika.
							
			LOCKOUT
								
								Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
							


