CROSSWAY 100 LADY
KOLEKCJA 2017
KOŁA
700C
Specyfikacja
RAMA
RAMA
ALU / Crossway TFS-D lady
ROZMIAR RAMY
42, 46, 50 [cm]
KOLOR
PEARL WHITE -GREY/BLACK
WIDELEC
SR Suntour NEX HLO 63
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
27
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano M370 48
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano Alivio
MANETKA PRZÓD
Shimano Altus rapidfire
MANETKA TYŁ
Shimano Altus rapidfire
MECHANIZM KORBOWY
SR Suntour XCR 48-36-26 CG
KASETA
Shimano CS-HG200-9 11-34
WAGA
WAGA (kg)
13.9
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA PRZÓD
Shimano Centerlock
PIASTA TYŁ
Shimano Centerlock
OBRĘCZE
Merida comp D
OPONA PRZÓD
Merida Speed 40 ref
OPONA TYŁ
Merida Speed 40 ref
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Shimano M315 160 cen
HAMULEC TYŁ
Shimano M315 160 cen
KIEROWNICA
MERIDA comp OS 660 R25
MOSTEK
Regulowany pro OS A-Head lady
SIODŁO
Cross lady
SZTYCA
Suspension One D 27.2
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
Technologia
TFS – TECHNO FORMING SYSTEM
Produkcja giętych rur ze stopu RaceLite 6061 metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
RACELITE 6061 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
K-MOUNT DROP-OUT
Haki kół pozwalające zamocować hamulec tarczowy oraz podpórkę przykręcaną na dwie śruby. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.
C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania bagażnika.