WARP TRI 5000
KOLEKCJA 2017
KOŁA
700C
Specyfikacja
RAMA
RAMA
CARBON / Warp Tri CF4
ROZMIAR RAMY
S-51, M-54, L-57 [cm]
KOLOR
BLACK/GREEN -WHITE
WIDELEC
Warp Tri-direct-E
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
22
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano Ultegra D
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano Ultegra SS
MANETKA PRZÓD
Shimano BS-R1 2
MANETKA TYŁ
Shimano BS-R1 11
MECHANIZM KORBOWY
Vision Trimax pro TT 52-38
KASETA
Shimano CS-5800-11 12-25
WAGA
WAGA (kg)
8.8
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA PRZÓD
w zestawie
PIASTA TYŁ
w zestawie
OBRĘCZE
Fulcrum Quattro 35
OPONA PRZÓD
Continental Grand Sport Race 23 zwijana
OPONA TYŁ
Continental Grand Sport Race 23 zwijana
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Shimano 105-direct
HAMULEC TYŁ
Shimano 105-direct
KIEROWNICA
Profile Ozero TT base -T2+ aero clip
MOSTEK
Merida pro Carbon OS -5
SIODŁO
Merida-2302
SZTYCA
Warp Aero carbon
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
![](materialy/geometrie/big/213.jpg)
Technologia
![NANO MATRIX CARBON](materialy/technologie/min/47.png)
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia. Daje to lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
![AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM](materialy/technologie/min/49.png)
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
![INTERNAL CABLE](materialy/technologie/min/54.png)
INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
![CARBON FORK](materialy/technologie/min/56.png)
CARBON FORK
Przedni widelec wykonany z kompozytu węglowego, w niektórych modelach w 100%. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
![Di2 READY](materialy/technologie/min/71.png)
DI2 READY
Rozwiązanie wprost z World Touru dla wszystkich miłośników nowinek technologicznych na szosie. Pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano, który charakteryzuje się dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do montażu tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii pod dolnymi rurami tylnego trójkąta bądź w sztycy.
![FLIP FLOP HEAD](materialy/technologie/min/72.png)
FLIP FLOP HEAD
Idealne dostosowanie efektywnego kąta podsiodłowego dzięki główce Flip Flop. Technologia ta pozwala na przyjęcie optymalnej pozycji na rowerze w zależności od uprawianej dyscypliny i preferencji kolarza. Dzięki temu najpełniej można wykorzystać wszystkie aerodynamiczne zalety REACTO oraz WARP TRI.
![NACA FASTBACK PROFILE](materialy/technologie/min/74.png)
NACA FASTBACK PROFILE
Specjalne profi le rur NACA Fastback w kształcie kropli ze ściętym tyłem. Do ich produkcji wykorzystano dane zebrane podczas niezliczonych godzin testów w tunelu aerodynamicznym. Efektem tych prac jest przede wszystkim konstrukcja dolnej rury, rury podsiodłowej i górnych rur tylnego trójkąta w REACTO oraz WARP TRI. Idealnie łączą one w sobie istotne parametry sztywności i aerodynamiki.
![INTERNAL CLAMP](materialy/technologie/min/75.png)
INTERNAL CLAMP
Specjalny zacisk sztycy, który pozwala uniknąć zawirowań powietrza wokół górnej części rury podsiodłowej, a tym samym poprawia aerodynamikę i oszczędza siły kolarza. Dzięki temu Internal Clamp jest czymś znacznie istotniejszym niż tylko atrakcją dla oka.
![DOWN TUBE EXIT](materialy/technologie/min/80.png)
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki (Down Tube Exit) ułatwia obsługę przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury.