REACTO 5000
	
								KOLEKCJA 2017
				
				
							KOŁA
										700C
					
									Specyfikacja
RAMA
RAMA
											CARBON / Reacto CF3 direct
										ROZMIAR RAMY
											S-50, S-M-52, M-L-54, L-56 [cm]
										KOLOR
											ANTHRACITE/GREEN -BLACK
										WIDELEC
											Reacto Carbon pro-direct
										NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
											22
										PRZERZUTKA |PRZÓD
											Shimano Ultegra D
										PRZERZUTKA TYŁ
											Shimano Ultegra SS
										MANETKA PRZÓD
											Shimano Ultegra
										MANETKA TYŁ
											Shimano Ultegra
										MECHANIZM KORBOWY
											FSA Gossamer Pro 52-36 [386]
										KASETA
											Shimano CS-5800-11 11-28
										WAGA
WAGA (kg)
											8.4
										KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
											700C
										PIASTA PRZÓD
											Road Bearing
										PIASTA TYŁ
											Road seal Bearing
										OBRĘCZE
											Merida Expert 35 CW pair
										OPONA PRZÓD
											Continental Grand Sport Race 25 zwijana
										OPONA TYŁ
											Continental Grand Sport Race 25 zwijana
										KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
											Shimano 105-direct
										HAMULEC TYŁ
											Shimano 105-direct
										KIEROWNICA
											Merida Expert Compact road OS
										MOSTEK
											MERIDA Expert Carbon OS -5
										SIODŁO
											Merida Race
										SZTYCA
											Reacto carbon Race [Di2 ready]
										Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży. 
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
					Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
 
			Technologia
 
			NANO MATRIX CARBON
								
								Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia. Daje to lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
							 
			BIO FIBER DAMPING COMPOUND
								
								Maksymalny komfort nawet przy zastosowaniu sztywnego tyłu oraz sztywnego widelca. Lniane biowłókna, wplecione w strukturę karbonu użytego do budowy górnych rur tylnego trójkąta i ramion widelca, pochłaniają drgania wysokiej częstotliwości.
							 
			AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
								
								Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
							 
			INTERNAL CABLE
								
								Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
							 
			CARBON FORK
								
								Przedni widelec wykonany z kompozytu węglowego, w niektórych modelach w 100%. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
							 
			X-TAPER HEADTUBE
								
								Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
							 
			DI2 READY
								
								Rozwiązanie wprost z World Touru dla wszystkich miłośników nowinek technologicznych na szosie. Pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano, który charakteryzuje się dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do montażu tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii pod dolnymi rurami tylnego trójkąta bądź w sztycy.
							 
			FLIP FLOP HEAD
								
								Idealne dostosowanie efektywnego kąta podsiodłowego dzięki główce Flip Flop. Technologia ta pozwala na przyjęcie optymalnej pozycji na rowerze w zależności od uprawianej dyscypliny i preferencji kolarza. Dzięki temu najpełniej można wykorzystać wszystkie aerodynamiczne zalety REACTO oraz WARP TRI.
							 
			S-FLEX
								
								
	Opatentowana konstrukcja sztycy S-Flex, która wydatnie zwiększa komfort odczuwany na siodełku w rowerach REACTO, BIG.NINE i BIG. SEVEN. W aerodynamicznej sztycy REACTO dodatkowo zastosowano wkładkę elastomerową, która pomaga skutecznie pochłaniać nierówności terenu. We wszystkich jednak modelach konstrukcja sztycy S-Flex wydajnie poprawia komfort i oszczędza siły kolarza nawet na długich dystansach.
 
			NACA FASTBACK PROFILE
								
								Specjalne profi le rur NACA Fastback w kształcie kropli ze ściętym tyłem. Do ich produkcji wykorzystano dane zebrane podczas niezliczonych godzin testów w tunelu aerodynamicznym. Efektem tych prac jest przede wszystkim konstrukcja dolnej rury, rury podsiodłowej i górnych rur tylnego trójkąta w REACTO oraz WARP TRI. Idealnie łączą one w sobie istotne parametry sztywności i aerodynamiki.
							 
			INTERNAL CLAMP
								
								Specjalny zacisk sztycy, który pozwala uniknąć zawirowań powietrza wokół górnej części rury podsiodłowej, a tym samym poprawia aerodynamikę i oszczędza siły kolarza. Dzięki temu Internal Clamp jest czymś znacznie istotniejszym niż tylko atrakcją dla oka.
							






