REACTO 6000
	
								KOLEKCJA 2017
				
				
							KOŁA
										700C
					
									Specyfikacja
RAMA
RAMA
											CARBON / Reacto CF3 direct
										ROZMIAR RAMY
											S-M-52, M-L-54, L-56 [cm]
										KOLOR
											MATT BLUE/DARK BLUE/LIME
										WIDELEC
											Reacto Carbon pro-direct
										NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
											22
										PRZERZUTKA |PRZÓD
											Shimano Ultegra D
										PRZERZUTKA TYŁ
											Shimano Ultegra SS
										MANETKA PRZÓD
											Shimano Ultegra
										MANETKA TYŁ
											Shimano Ultegra
										MECHANIZM KORBOWY
											Shimano Ultegra 52-36 [PF to 386]
										KASETA
											Shimano CS-5800-11 11-28
										WAGA
WAGA (kg)
											8.1
										KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
											700C
										PIASTA PRZÓD
											w zestawie
										PIASTA TYŁ
											w zestawie
										OBRĘCZE
											Fulcrum Quattro 35 special edition
										OPONA PRZÓD
											Continental Grand Sport Race 25 zwijana
										OPONA TYŁ
											Continental Grand Sport Race 25 zwijana
										KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
											Shimano 105-direct
										HAMULEC TYŁ
											Shimano 105-direct
										KIEROWNICA
											Merida Expert Compact road OS
										MOSTEK
											MERIDA Expert Carbon OS -5
										SIODŁO
											Prologo new Nago Evo T2.0
										SZTYCA
											Reacto carbon Race [Di2 ready]
										Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży. 
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
					Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
 
			Technologia
 
			NANO MATRIX CARBON
								
								Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia. Daje to lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
							 
			BIO FIBER DAMPING COMPOUND
								
								Maksymalny komfort nawet przy zastosowaniu sztywnego tyłu oraz sztywnego widelca. Lniane biowłókna, wplecione w strukturę karbonu użytego do budowy górnych rur tylnego trójkąta i ramion widelca, pochłaniają drgania wysokiej częstotliwości.
							 
			AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
								
								Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
							 
			INTERNAL CABLE
								
								Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
							 
			CARBON FORK
								
								Przedni widelec wykonany z kompozytu węglowego, w niektórych modelach w 100%. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
							 
			X-TAPER HEADTUBE
								
								Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
							 
			DI2 READY
								
								Rozwiązanie wprost z World Touru dla wszystkich miłośników nowinek technologicznych na szosie. Pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano, który charakteryzuje się dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do montażu tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii pod dolnymi rurami tylnego trójkąta bądź w sztycy.
							 
			FLIP FLOP HEAD
								
								Idealne dostosowanie efektywnego kąta podsiodłowego dzięki główce Flip Flop. Technologia ta pozwala na przyjęcie optymalnej pozycji na rowerze w zależności od uprawianej dyscypliny i preferencji kolarza. Dzięki temu najpełniej można wykorzystać wszystkie aerodynamiczne zalety REACTO oraz WARP TRI.
							 
			S-FLEX
								
								
	Opatentowana konstrukcja sztycy S-Flex, która wydatnie zwiększa komfort odczuwany na siodełku w rowerach REACTO, BIG.NINE i BIG. SEVEN. W aerodynamicznej sztycy REACTO dodatkowo zastosowano wkładkę elastomerową, która pomaga skutecznie pochłaniać nierówności terenu. We wszystkich jednak modelach konstrukcja sztycy S-Flex wydajnie poprawia komfort i oszczędza siły kolarza nawet na długich dystansach.
 
			NACA FASTBACK PROFILE
								
								Specjalne profi le rur NACA Fastback w kształcie kropli ze ściętym tyłem. Do ich produkcji wykorzystano dane zebrane podczas niezliczonych godzin testów w tunelu aerodynamicznym. Efektem tych prac jest przede wszystkim konstrukcja dolnej rury, rury podsiodłowej i górnych rur tylnego trójkąta w REACTO oraz WARP TRI. Idealnie łączą one w sobie istotne parametry sztywności i aerodynamiki.
							 
			INTERNAL CLAMP
								
								Specjalny zacisk sztycy, który pozwala uniknąć zawirowań powietrza wokół górnej części rury podsiodłowej, a tym samym poprawia aerodynamikę i oszczędza siły kolarza. Dzięki temu Internal Clamp jest czymś znacznie istotniejszym niż tylko atrakcją dla oka.
							






