Przejdź na nową stronę
NINETY-SIX 7.TEAM
KOLEKCJA 2017
KOŁA
27,5"

Specyfikacja

RAMA
RAMA
CARBON / Ninety-Six CF5
ROZMIAR RAMY
S, M
KOLOR
MATT UD -GREEN/WHITE
WIDELEC
Rock Shox RS1 27.5 100 PS
AMORTYZATOR TYŁ
Rock Shox Monarch XX remote
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
12
PRZERZUTKA |PRZÓD
PRZERZUTKA TYŁ
Sram XX1 12s
MANETKA PRZÓD
MANETKA TYŁ
Sram XX1 eagle trigger
MECHANIZM KORBOWY
Sram XX1 34T [PF]
KASETA
Sram XG 1299 EAGLE 10-50T
WAGA
WAGA (kg)
10
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
27,5"
PIASTA PRZÓD
w zestawie
PIASTA TYŁ
DT Plug-in RWS boost
OBRĘCZE
DT Swiss XR1501 [27] Spline One PS15-R12XD
OPONA PRZÓD
Maxxis Ikon 27.5 Exception 2.2 3C
OPONA TYŁ
Maxxis Ikon 27.5 Exception 2.2 3C
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Sram Level Ultimate 180 disc
HAMULEC TYŁ
Sram Level Ultimate 160 disc Connectamajic
KIEROWNICA
MERIDA TEAM 720 OS flat
MOSTEK
MERIDA Team OS -7
SIODŁO
Prologo new Nago Evo X10 TiroX
SZTYCA
Merida Team carbon 31.6 SB0
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

NANO MATRIX CARBON
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia. Daje to lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
INTERNAL CABLE
INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
POST MOUNT DISC
POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów. Dzięki temu rozwiązaniu hamulec może być lżejszy i łatwiejszy w ustawieniu.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
C-S POST MOUNT DISC
C-S POST MOUNT DISC
Chain Stay Post Mount Disc – ta technologia to wynik trzech odkryć. Po pierwsze, mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta optymalnie chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi. Po drugie, zacisk hamulca jest lepiej wspierany przez masywniejsze dolne rury tylnego trójkąta. Po trzecie, wewnętrzne poprowadzenie linek pozwala na to, by zgrabnie dotarły one do hamulca od strony tylnego trójkąta.
Di2 READY
DI2 READY
Rozwiązanie wprost z World Touru dla wszystkich miłośników nowinek technologicznych na szosie. Pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano, który charakteryzuje się dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do montażu tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii pod dolnymi rurami tylnego trójkąta bądź w sztycy.
REMOTE LOCKOUT
REMOTE LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na kierownicy. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
DOWN TUBE EXIT
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki (Down Tube Exit) ułatwia obsługę przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury.
RACE LINK
RACE LINK
Projekt tylnego zawieszenia zoptymalizowany pod kątem jazdy cross country i napędów 1x. Jednoosiowy system z superlekkim karbonowym łącznikiem (tylko 80 gramów) współgra z lekkimi i efektywnymi dolnymi rurami tylnego trójkąta. Kinematyka zawieszenia całkowicie eliminuje bujanie podczas pedałowania przy 25% wartości SAG. Początkowo czuły, przechodzący w stabilną platformę w środkowym zakresie i progresywny na końcu – RACE LINK pracuje znakomicie zarówno na podjazdach, jak i na zjazdach.
SMART ENTRY
SMART ENTRY
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system SMART ENTRY pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
THRU AXLE 12-148 ‘BOOST’
THRU AXLE 12-148 ‘BOOST’
Nowy 148-mm standard piast (Boost) dodaje 6 mm szerokości w porównaniu do tradycyjnych tylnych piast. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29” i 27,5”: bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła, a krótsze dolne rury tylnego trójkąta poprawiają zwinność roweru.

Zobacz również

full suspension