SCULTURA TEAM
KOLEKCJA 2016
KOŁA
700C
Specyfikacja
RAMA
RAMA
Scultura CF4 lite MC
ROZMIAR RAMY
S (50 cm), S/M (52 cm), M/L (54 cm), L (56 cm), X/L (59 cm)
KOLOR
SILK UD (LAMPRE TEAM)
WIDELEC
Scultura Mid Superlite
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
22
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano Dura Ace
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano Dura Ace
MANETKA P/T
Shimano Dura Ace
KORBA
Rotor 3D30 noQ 52-36 [386]
KASETA
Shimano CS-9000-11 11-28
ŁAŃCUCH
KMC X11SL DLC
WAGA
WAGA (kg)
6,5
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA P/T
w zestawie
OBRĘCZE
Fulcrum Racing Zero carbon
SZPRYCHY
w zestawie
DĘTKI
Ultralite 48
OPONA P/T
Continental Grand Prix 4000S 25 KV
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Shimano Dura Ace/Dura Ace-direct
KIEROWNICA
FSA K-Force Compact OS
MOSTEK
FSA OS99 -6
SIODŁO
Prologo Scratch 2 T2.0
SZTYCA
FSA K-Force lite SB25 27.2
PEDAŁY
-
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria

Technologia

NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia. Daje to lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.

AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.

FLEX STAY
Specjalne ukształtowanie rur tylnego trójkąta lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. To rozwiązanie zapewnia także optymalne przeniesienie siły pedałowania.

INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.

CARBON FORK
Przedni widelec wykonany z kompozytu węglowego, w niektórych modelach w 100%. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.

DOUBLE CHAMBER TECHNOLOGY
Wewnętrzne żebrowanie dzieli mocno obciążone rury z włókien węglowych na dwie osobne komory. Poprawia to wytrzymałość na skręcanie i uderzenia. Technologia ta jest stosowana w karbonowych ramach i widelcach, zapewniając także lepsze pochłanianie drgań.

DI2 READY
Rozwiązanie wprost z World Touru dla wszystkich miłośników nowinek technologicznych na szosie. Pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano, który charakteryzuje się dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do montażu tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii pod dolnymi rurami tylnego trójkąta bądź w sztycy.