BIG.SEVEN 9000
KOLEKCJA 2016
KOŁA
27,5"
Specyfikacja
RAMA
RAMA
Big 7 BC Superlite CF5 R12
ROZMIAR RAMY
18,5"
KOLOR
MATT UD CARBON (BLUE/LITE GREY)
WIDELEC
RockShox RS1 ACFS 27PSSA100 DFBSL T R45
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
22
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano XTR direct double
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano XTR SGS Shadow+
MANETKA P/T
Shimano XTR-i
KORBA
Shimano XTR 36-26
KASETA
Shimano XTR 11-40 11s
ŁAŃCUCH
KMC X11EL
WAGA
WAGA (kg)
9,5
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
27,5"
PIASTA P/T
w zestawie
OBRĘCZE
DT Swiss XR1501 [27] Spline One F:PS15-R12
SZPRYCHY
w zestawie
DĘTKI
Ultralite-27.5
OPONA P/T
Schwalbe Racing Ralph EVO 2.25 PSC 27
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Shimano XTR-Fin 180 disc ice/160 disc ice J
KIEROWNICA
PRC Team Flatbar 700
MOSTEK
PRC Team OS 7
SIODŁO
Prologo new Nago Evo X10 STN
SZTYCA
Merida EGM-light-27.2 SB15
PEDAŁY
-
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
Technologia
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia. Daje to lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
BIO FIBER DAMPING COMPOUND
Maksymalny komfort nawet przy zastosowaniu sztywnego tyłu oraz sztywnego widelca. Lniane biowłókna, wplecione w strukturę karbonu użytego do budowy górnych rur tylnego trójkąta i ramion widelca, pochłaniają drgania wysokiej częstotliwości.
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
FLEX STAY
Specjalne ukształtowanie rur tylnego trójkąta lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. To rozwiązanie zapewnia także optymalne przeniesienie siły pedałowania.
INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów. Dzięki temu rozwiązaniu hamulec może być lżejszy i łatwiejszy w ustawieniu.
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
MIB - MERIDA INTERNAL BLOCKSYSTEM
Sprytna ochrona karbonowej ramy przed uszkodzeniami spowodowanymi uderzeniami kierownicy (np. podczas upadku). System współpracuje z pierścieniem zaciskanym wokół rury sterowej widelca. Raz ustawiony w odpowiedniej pozycji, działa razem z wkładkami blokującymi, dzięki czemu kierownica obraca się tylko do pewnego stopnia. Zatrzymuje się tuż przed tym, zanim uderzy w ramę. Mocny, innowacyjny, błyskotliwy – MIB.
REMOTE LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na kierownicy. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
12-142 THRU-AXLE
12-mm oś thru-axle w tylnym kole daje wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewnia też niezmienne położenie tarczy hamulcowej i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick-release, pozycja koła jest tu zawsze niezmienna.
15-100 THRU-AXLE
15-mm oś thru-axle w przednim kole daje wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną zapewnia też niezmienne położenie tarczy hamulcowej i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick-release, pozycja koła jest tu zawsze niezmienna.