TESTY ROWERÓW
2013-10-15
Merida Big Ninety-Nine CF Team
„Mniejsza masa roweru jest wyraźnie odczuwalna, a pierwsze jazdy testowe wykazały, że odchudzona rama nowej Meridy nie straciła nic z wysokiej sztywności swojej aluminiowo-karbonowej poprzedniczki. Jest nawet jeszcze lepiej…” – czytamy w teście nowego w pełni karbonowego 29” „fulla”, Big Ninety-Nine. Przeprowadziła go redakcja polskiej edycji renomowanego magazynu „Bike”.

Rower używany przez młodych zawodników Multivan Merida Biking Teamu w wyścigach Pucharu Świata czy mistrzostwach świata doczekał się pierwszego polskiego testu. Nowa w pełni karbonowa Merida Big Ninety-Nine CF Team została pozytywnie oceniona przez redakcję polskiego wydania czołowego europejskiego magazynu rowerowego „Bike”. „Mniejsza masa roweru jest wyraźnie odczuwalna, a pierwsze jazdy testowe wykazały, że odchudzona rama nowej Meridy nie straciła nic z wysokiej sztywności swojej aluminiowo-karbonowej poprzedniczki. Jest nawet jeszcze lepiej, gdyż przednie koło otrzymało teraz sztywną oś, tylne także!” – czytamy na magazynbike.pl.
Według testera redakcji dzięki nieco zmodyfikowanej geometrii rower jest „bardziej stabilny i lepiej wykorzystuje zalety Wielkich Kół" i "na pewno zyskał na szybkości”. „Zalety nowej geometrii ujawniają się szczególnie na technicznych odcinkach, gdzie liczy się wysoka stabilność oraz szybkość reakcji” – zauważa Miłosz Dziubecki. Docenia on także najwyższy poziom technologiczny rozwiązań zastosowanych w wyścigowym 29” modelu Meridy z pełnym zawieszeniem. Zachęcamy do zapoznania się z pełną wersją testu (kliknij).
Specyfikacja, geometria roweru oraz zastosowane w nim technologie są przedstawione na naszej stronie internetowej (kliknij).

Rower używany przez młodych zawodników Multivan Merida Biking Teamu w wyścigach Pucharu Świata czy mistrzostwach świata doczekał się pierwszego polskiego testu. Nowa w pełni karbonowa Merida Big Ninety-Nine CF Team została pozytywnie oceniona przez redakcję polskiego wydania czołowego europejskiego magazynu rowerowego „Bike”. „Mniejsza masa roweru jest wyraźnie odczuwalna, a pierwsze jazdy testowe wykazały, że odchudzona rama nowej Meridy nie straciła nic z wysokiej sztywności swojej aluminiowo-karbonowej poprzedniczki. Jest nawet jeszcze lepiej, gdyż przednie koło otrzymało teraz sztywną oś, tylne także!” – czytamy na magazynbike.pl.
Według testera redakcji dzięki nieco zmodyfikowanej geometrii rower jest „bardziej stabilny i lepiej wykorzystuje zalety Wielkich Kół" i "na pewno zyskał na szybkości”. „Zalety nowej geometrii ujawniają się szczególnie na technicznych odcinkach, gdzie liczy się wysoka stabilność oraz szybkość reakcji” – zauważa Miłosz Dziubecki. Docenia on także najwyższy poziom technologiczny rozwiązań zastosowanych w wyścigowym 29” modelu Meridy z pełnym zawieszeniem. Zachęcamy do zapoznania się z pełną wersją testu (kliknij).
Specyfikacja, geometria roweru oraz zastosowane w nim technologie są przedstawione na naszej stronie internetowej (kliknij).
Najnowsze