JAK WYBRAĆ ROWER

ZNAJDŹ IDEALNY ROWER DLA SIEBIE Z NASZĄ POMOCĄ >

gdzie najczęściej jeździsz?

DLA KOGO SZUKASZ ROWERU?

SPOSÓB JAZDY
Rozmiar kół
12"
16"
20"
24"
26"
28"
29"
Materiał ramy
Liczba biegów
1x1
1x3
1x6
1x7
2x8
2x9
3x7
3x8
3x9
Amortyzacja roweru
Skok zawieszenia (mm)
180
160
140
120
×

Merida ONE-FORTY 7. 500

Cena: 9490 PLN

TURYSTYKA
RELAKS
WYPRAWA
RAMA
RAMA One-Forty 7-D-Single BSC VPP A-Link R12 (ALU)
ROZMIAR RAMY S, M, L
KOLOR MATT BLACK/DARK GREY (SIGNAL RED)
WIDELEC Rock Shox Sector TK27SA, Ø 15mm, taper, skok 140 mm
DAMPER Fox Float CTD LV (0 BV) - Evolution
NAPĘD
MANETKA Shimano Deore
KORBY Shimano M523 octa 40-30-22
KASETA Shimano CS-HG50-10s 11-36
ŁAŃCUCH KMC Z10-10s
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ 27,5"
PIASTA P/T Bearing Centerlock 15/cen 12
OBRĘCZE DT Swiss 533D-27
DĘTKI Ultralite-27.5
OPONA P/T MERIDA lite 27,5X2.25 KV
KOMPONENTY
HAMULEC P/T Tektro Auriga hydraulic 180
KIEROWNICA MERIDA pro OS 740 R12
MOSTEK MERIDA pro OS 5
SIODŁO Merida Sport 1
SZTYCA KS SuperNatural SB0 31.6
PEDAŁY DH Comp
SMOOTH WELDING
SMOOTH WELDING
Wygładzanie niektórych spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
INTERNAL CABLE
INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
POST MOUNT DISC
POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów. Dzięki temu rozwiązaniu hamulec może być lżejszy i łatwiejszy w ustawieniu.
HFS – HYDRO FORMING SYSTEM
HFS – HYDRO FORMING SYSTEM
Produkcja trójwymiarowo giętych rur ze stopu Prolite 66 za pomocą „hydroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz). Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
VPK
VPK
Zawieszenie VPK (Virtual Pivot Kinematics – kinematyka wirtualnej osi): autorski projekt MERIDY tylnego zawieszenia z wirtualnym punktem obrotu. Zapewnia wyjątkową czułość i maksymalną neutralność napędu. Zawieszenie jest w pełni aktywne nawet podczas mocnego hamowania, a także ogranicza do minimum „bujanie” podczas pedałowania.
LOCKOUT
LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
DOUBLE STOP
DOUBLE STOP
Tylne zawieszenie często powoduje problemy z linką przerzutek (np. zapętlenie, ścieranie/tarcie, niepożądane zmiany przełożeń), które powstają w związku z jego pracą. Dzięki podwójnemu oporowi poprzez specjalne rękawy (Double Stop) MERIDA utrzymuje pożądaną długość przewodu bez zmian.
DOWN TUBE EXIT
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki (Down Tube Exit) ułatwia obsługę przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury.
12-142 THRU-AXLE
12-142 THRU-AXLE
12-mm oś thru-axle w tylnym kole daje wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewnia też niezmienne położenie tarczy hamulcowej i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick-release, pozycja koła jest tu zawsze niezmienna.